Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Jeg traff mannen min på nettet,nemlig på Love Connection. Vet ikke om den eksisterer enda. Jeg registrete meg på siden med håp om å treffe den store kjærligheten. Jeg hadde da hatt noen tamilske kjærester og var lei tamilske menn. Jeg fikk mail fra Olav og vi hadde sendt mail til hverandre i to månder da vi bestemte oss for å møte. Vi møtte 25.augest (mannen min hadde fri da kronsprinsparet giftet seg) vad Nasjonal teateret og det var kjærlighet ved første blikket. Vi ble samboere i januar året etter (etter 4 mdr) og forlovet oss i juni 02. Vi giftet oss i apr 03 og fikk datteren vår i år. Håper dette her er en spennende historiet:).
Mulatica Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Alltid spennende å høre hvordan man har funnet hverandre! Jeg og sambo traff hverandre på Pasion Latina (et latino-utested - navnet betyr latinsk lidenskap...). Vi begynte å snakke, og resten av kvelden snakket vi bare med hverandre. Etter den dagen har vi vært sammen! Det er nå 2,5 år siden, og siden den gang har vi flyttet sammen, fått barn og forlovet oss. Ting har skjedd fort og kanskje ikke helt planlagt, men jeg angrer ingenting!
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Traff mannen min på et utested i Oslo. Vi begynte å snakke og holdt kontakt, på Valentines dagen ble vi kjærester flyttet sammen ganske fort, etter 2-3mndr og dro sammen til hjemlandet hans etter 6mndr. Har nå vært gift i 3år
Mulatica Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Glemte å skrive at vi traff hverandre her i Norge.
*gurimallaika* Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Vi møtte hverandre på by'n desember 2002. Giftet oss i slutten av september 2003 i Gøteborg. Ble gravid i januar 2004 og fikk Tobias 12. september 2004. TobiDad fikk innvilget opphold fra dagen etter. Han hadde da oppholdt seg i Sverige. Veldig spennende er det ikke, men sånn er det i allefall... ;o)
no more babies Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Jeg møtte på sambo under utdannelse. Vi studerte på samme sted. Ikke så spennende det heller:-)
Gjest Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Det er like spennende at dere møtte på studiestedet. Kjærligheten er alltid spennende!
lindahong Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 På folkehøgskole i Oslo, han gikk i utvekslingsklassen )
Gremli Skremli Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 Vi møttes på en bar i Mexico en sen, sen natt i 1999. Giftet oss året etter, så vi har vært gift i snart seks år nå. Han kom til Norge rundt den tida vi giftet oss. Guttungen ble født i 2003.
Ompalompa Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 Han var lærer (ikke min) på skolen hvor jeg lærte spansk i Quito, Ecuador. "hu er forelska i lærer'n - ååååååh...." *rødme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå