Gå til innhold

Da var det gjort. Bråstopp i amminga på mandag

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som husker så hadde jeg et innlegg for et par uker siden, ang såre/sprukne brystvorter. Fikk mange gode råd, prøvde ut endel av de, uten større resultat. Ble litt bedre en dag, for så å bli værre neste. Til slutt så var det et evig verk og gruing til neste ammeøkt. Ammet kun 2 ganger morgen/formiddag og 1-2 ganger kveld den siste mnd. (han er 8,5 mnd)

I helga toppet det seg helt, var borte fra gutten en natt, trodde det ville bli litt bedre siden puppen fikk litt fri da ;-) men den gang ei, ble bare værre....

På mandag gikk jeg til legen, resultat: Nei han visste ikke!!?? Så ikke på det, tok ikke noe melkeprøve men jeg kunne jo prøve apoteket. (kan jo nevne at han på vei ut sier at jeg skal slippe å betale for timen, rusler ut og finner rekning på 170 kr i posten neste dag!)

På apoteket var de like kloke, kunne jo prøve en litt fet krem?? Hallo har prøvd det meste!!

Snakte til slutt med helsesøster, fikk endelig forståelse for at detter er et problem, med klar beskjed om at det er helt greit å gi seg nå! Har jo nesten ikke turt å tenke tanken....selv om jeg ikke hadde planlagt å amme så mye lenger enn ti mnd. Så skulle det jo helst gått på hans premisser ikke mine, men sånn ble det nå. Så vi koser masse med litt flaske morgen og kveld, tillegg i grøten og ellers alt som før.

Så her sitter jeg med et litt spreng, men ikke så galt som jeg trodde det ville bli, har vel ikke hatt så mye i det siste!

Kan jo også nevne at han krabbet i går!! =) Jippi!!!

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stor gutt nå vet du. og du har gjort en kjempejobb.

Kos dere fremover nå!

Skrevet

takk takk =) Ja han er stor....=)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...