Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Er det mulig at babyen min har melkeallergi selv om han ikke har vondt i magen, kun eksem??
Traveltobarnsmor! Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Tja ikke godt å si, har du sett andre symptom? Min sønn har fått påvist laktoseintoleranse og melkeallergi. Her er noen av symptomene: i tillegg til eksem :diare når eg hadde spist melkeprodukt( ammer). oppkast og elveblest da han fikk NAN. Du skal være spesielt oppmeksom på pusteproblemer og elveblest ( den kan forsvinne like raskt som den kommer) Han får rødt utslett hvis det kommer melkeprodukt direkte på huden hans...
Traveltobarnsmor! Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Han hadde kolikk da han var tre uker, det gikk over da eg kuttet all melk i kosten min.Begynnte å spise melkeprodukt igjen når han ble større, men da gjorde han ikke tegn til at han hadde vondt i magen, men han prompet og hadde diare....da var han 4 mnd men de kan ha eksem uten å ha allergi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå