Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Har en baby på nesten 9 måneder. Forholdet til mannen min er svært dårlig for tiden, vi bare krangler og krangler og har diskutert seperasjon. Vi har blitt enige om rådgivning siden vi har barn og det fortsatt er gode følelser mellom oss tross alt. Økonomien er litt anstrengt, men endelig på opptur. Fikk positivgraviditetstest idag, og første reaksjonen var å gråte i 30 minutter. I ren fortvilelse! Jeg var svært, svært syk under forrige svangerskap. Jeg tok en abort da jeg var pur ung, og den opplevelsen står som et mareritt for meg og jeg slet med tunge depresjoner i lang tid etterpå. En abort er utelukket, å få et barn til føles fullstendig umulig nå. Jeg har tatt pillene mine for pokker! Hvorfor skjer dette meg? Jeg trenger råd, oppmuntring, veileding. Hva i himmelens navn gjør jeg nå?
sandra84 Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Har ingen råd... Ville bare sende deg en varm klem:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Hei Jeg anbefaler ikke abort til noen. abort for mye= å dreppe egent barn( d er min meing å Må akspteres) I En familie forhold kommer av og til noe vanskligheter. Jeg tror det hjelper altid å sitt sammen å sette ord på (Hva er som gjøre at dere kranger) hvis mann finner årsaken da er det altid lett å finne løsing! Det er viktig å for nye kjærligheten. Dere kan ta en kort pause fra hver andre ca 2 uker. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå