Gå til innhold

NATTINATT!!!-du hadde jo så rett så rett,men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte deg for lenge sida åssen mamma ville "ta det" at jeg er gravid. Jeg var så urolig, men du sa at det ville gå fint!

da jeg sa det tok hun det så pent, tilogmed gratulerte meg å nå gleder vi oss veldig alle her:)

Meeen.. Jeg har besteforeldre som ikke alltdid forstår verden som den er nå, de er veldig kristne å er nok mer bekjymra for dems reaksjon!

Ser du noe om hvordan de vil ta den nyheten?

Jeg er født 12.08.1984.

Håper du vil se litt på det, for dette er virkelig noe jeg gruer meg til,å si det til mamma var liskom bare barnematen iforhold!

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-besteforeldrene mine er mammas foreldre, ikke pappas.

Skrevet

Hallo

Var no godt at det stemte då..Det som den eldre garde ofte reagerer på,er når to ikkje er gifte når de små kjem til verda.Det skulle jo helst være i boks,ja før noko sengekos i det heile..Får egentlig ikkje opp at de reagerer så negativt heller,men ikkje akkurat positivt.Trur gjerne de ikkje kommenterer det så veldig,til å begynne med.Eg får opp at du berre lar magen få vokse litt,la de gjerne få det litt med seg på den måten,så får de tid å takle det for seg sjølve,uten å måtte forholde seg overfor dere med ein gong.Veit ikkje om dette vart til så veldig hjelp eg,men kanskje??Men har du rådført deg med mamma?Det hadde vore lurt,trur eg.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...