OktoberTussi Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Skal man få bekreftelse på permisjonssøknaden fra Trygdekontoret? Sender de brev om at de har mottatt søknaden om fødselspenger og info om når utbetalingene starter? Hvor lenge etter at man har sendt søknaden bør man forvente å få svar evt?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Du får bekreftelse ja, men det kan vel ta et par uker. Hos meg ringte en hyggelig fyr, for å fortelle at jeg hadde fylt ut skjemaet feil ( jeg hadde sendt det inn før 1.juli og da var det jo bare 5 uker for far), og så fikk jeg et brev i posten som bekreftet at permisjonen var iorden. Ring og hør praksisen der du bor da vel. Hos meg utbetaler jobben min lønna, og får igjen hos TK, om du får pengene rett fra TK tror jeg de utbetaler den hver 20é eller 12 i månden, så det kan hende du må vente 1 måned og 12 dager på den første utbetalinga.
Ruth-Lina Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Hei! Jeg begynnte min permisjon på mandag.Har enda ikke hørt noe fra trygdekontoret ang min permisjon enda det er et par måneder siden jeg søkte. Så jeg ringte å spurte i dag.Hun sa at jeg snart ville f¨å brev fra dem ang hvor mye penger jeg får utbetalt i måneden. Når det gjaldt hvor lenge jeg fikk penger,til nøyaktig hvilen uke/måned,så ville jeg få svar på det etter at baby er født,og trydgekontoret har fått alle papirer fra folkeregisteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå