Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 hvor får jeg tak i fine mammakjoler til bryllup? jeg skal være forlover om en mnd, og da er jeg fire mnd på vei,hva skal jeg ha på?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Hei! Du har vel ikke rukket å bli så stor når du er 4 mnd på vei at du trenger mammakjole, eller?? Hva med å heller å kjøpe en kjole med elastikk i, eller et pent skjørt med strech og en fin topp? Vil vel kanskje være litt ekstra fin som forlover da kanskje, og da ville jeg trodd det var lettere å finne en annen kjole, for utvalget i mammaklær er vel ikke så stort (og fint?).
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Ville heller ikke valgt en mammakjole i 4 mnd, magen er ikke så stor da. Men et tips er at det er veldig "hot" med sånn knytekjoler nå for tiden... Jeg ville valgt å bruke noe sånt. Kjøp et fint skjørt som du kan ha som underskjørt, og knyt kjolen over. Da får du båndet over den lille magen, og det er kjempefint:) Så får du vist den fram litt også Vel, det var bare et tips altså Kos deg i bryllup, og lykke til som forlover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå