MintCondition Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Guro vil ABSOLUTT ikke spise middagsmat! Nå har vi forsøkt å lage mat selv (koke og mose grønnsaker), gi diverse typer ferdiglagde fra glass, ha maten helt most, ha den i biter...svært lite går inn. Det eneste hun spiser LITT av er en type barnemat på glass, fiskeboller i hvit saus. Den er litt biter i, hun liker ikke moste ting visst. Vil helst ha frukt i biter også, fordrar ikke fruktmoser. Men jeg vil jo at hun skal begynne å spise middag! Nå er vi oppe i to faste måltider om dagen; formiddagsmat (brødskive og frukt), og kvelds (brødskive og grøt). Hun spiset frukt som banan, melon, fersken, nektarin. Ammes innimellom, og etter måltidene. Skjønner ikke hvordan jeg skal få henne til å like middag? Hun er 7 1/2 mnd, noen som har noen råd?
Blomman Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 vent til hun er klar. Det haster ikke. Ta det i hennes tempo. Fulammer min på 7 mnd enda - han vil ikke ha noe mat utenom pupp - det går seg til etterhvert - og to måltider for et barn på 7 1/2 nmnd er bra. Lykke til og slapp av :-)
MintCondition Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Jeg begynner på universitetet igjen nå skjønner du, og pappan skal ta over permisjonen, derfor jeg kanskje stresser litt med det med maten I tillegg til at jeg har et desperat håp om at om hun spiser mer på dagen vil hun sove lengre på natta... Men får vel bare gi det tid, som du sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå