Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Var så dum at jeg la ut dette innlegget på kranglesiden, og der må jeg si jeg fikk mange intelligente svar.. *kremt* Uansett.. Jeg fikk vite idag at eksen min, faren til barnet mitt, er sammen med ei 15 år gammel jente! Han er snart 24 år.. Jeg vet ikke hvor "hett" forholdet er, men jeg synes det er helt sykt! Jeg er helt målløs altså.. Jeg er ikke sjalu eller noe sånt, men dette synes jeg er drøyt med tanke på hennes alder! Jeg prøvd å sagt d til han, med så "moden" som han er så nekter han.. Aarg! Skulle ønske så gale at denne såkaldte mannen hadde vokst opp, og heller tatt vare på sønnen sin, istedet for å skaffe seg et barn som kjæreste!! Måtte bare få d ut en plass!
Gjest marie-s Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Helt enig at det kan virke litt sprøtt, men dersom de ikke har sex er det jo ingen som kan si noe på det, om de har det bryter jo han faktisk loven. Vet det ikke er noen trøst, men han som er far til sønnen min er 34 år og har nå giftet seg med ei fra Brasil som nettopp har blitt 18 år.
mamman&andrea Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Desverre er det faktisk sånn at alder betyr fint lite Ei venninne av meg er 30 og har type på 52, mens ei anna venninne av meg var 15 når hun ble i lag med en på 30. Så om de har det greit i lag, så er det ingen andres sak. Og jo mer du sier det til han, desto morsommere kan det bli for han.. Dersom dere ikke har så godt forhold ellers.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 godt du tar det ut her:) Men snakk med han, og spør hva han tenker om samvær nå når han har fått seg dame....
Gjest Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 er ehel uenig med de som sier kjærlighete har ingen alder. 15 år er under seksualle lavaler, er det ikke? Han bryter jo loven om de har sex...synes det er usmaklig.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Som kjærester har de lov å ha sex selv om hun er 15år,hvis jenta`s foreldre samtykker i det
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Oh my good... Skal han da liksom gå og be hennes foreldre om tillatelse til å ha sex med datra deres da?? Æsj... snåle regler her i norge...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Hvis foreldrene godtar at deres 15årige datter er sammen med en gutt/mann på 24år,og han ikke overgriper seg på henne,så er sex lov
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 Men uansett om sex er "lovlig" om man får tillatelse.. Så er det noe som skurrer når en 24 åring finner seg ei på 15. En av de er iallefall veldig umoden.. Om ikke begge.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #10 Skrevet 25. august 2006 Stemmer ikke. Den seksuelle lavalder er i forhold til loven 16 år, verken mer eller mindre. Det spiller ingen rolle om foreldrene evt. samtykker. Ulovlig er det, men blir sjelden straffet (noe som er en helt annen sak).
mamman&andrea Skrevet 25. august 2006 #11 Skrevet 25. august 2006 Hva andre syns eller mener om det, skal jo ikke paret bry seg om. Om det er usmakelig, kommer ann på øyet som ser. Folk har en tendens til å sette alder på alt, men det har faktisk litt med personligheten til folk å gjør. En 15 åring kan være svært moden (ja, til og med mamma....) og en 24 åring kan være litt mindre moden, men samtidig ikke helt idiot fordi han forelsker seg i ei som er en del år yngre i den aldersgruppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå