snuppelure 74 Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 http://pic5.piczo.com/snuppelure74/?g=22061104&cr=5 Det er bare noen få bilder med skrapping foreløbig, men jeg har i hvertfall lagt det inn hvis noen vil se De kunne vel vært litt tydeligere, men de er tatt bilde av og lagt inn, må se å få meg skanner
lifa og Eline Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Hei snuppelure 74 Måtte inn og se, gikk greit å se bildenen og få inspirasjon selv om de kunne vært litt skarpere. Var moro og se. Du har en fin hjemmeside, Amalie er "nesten" like sot som Eline artig å se babyer på omtrent samme alder. Gleder emg til å sa hvordan hjemmesiden din blir etterhvert. P.s. kan anbefale Skanner ett flott leketøy å ha. Kan gjøre mye moro med den.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Kjempe side du har... Koslig å se hva du ahr scrappet, plukker opp litt innspirasjon over alt. Lykke til med siden din, gleder meg til å se mer av det du har brukt kreativiteten din på. (la igjen en hilsen i gjesteboken din) Foresten stikk innom min hjemmeside om du vil www.pia81.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå