Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Jeg skal ta en tur biblioteket å låne ei bok der
Loyloy Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Ta deg en tur inn på www.vistaprint.com der får du alt mulig! kjøleskapsmagneter til "save the date" utsending, innbydelser, bordkort, meny +++++ Kjempe! Og BILLIG!
pandabjørn Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 vi har bestemt å disse som bordkort http://www.festbudstikka.no/ koster litt men er vert hver eneste krone.. så kan vi ha 6 ark i hvert bordkort det blir 12 sanger om vi vil det )
98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Det jeg har gjort til vårt bryllup er å kjøpe inn rødvinsglass på ikea for så å skrive navnet til gjestene i gull på glassene. Om jeg får si det selv så ble de kjempe fine og jeg gleder meg til å høre hva gjestene syns om de
Lillegull og spiren Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 på sidenen til auro foto,er det utrolig stilige bord kort,som man kan laste over bilde av brudeparet,velge skrift,farge,osv... alt kan prøve å mikse før man velger om man vil bestille det..så man har ingen ting å tape..så er det fine trykk bak og forand på bordkortene,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå