Gå til innhold

Er dere innom jobben i permisjonstiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her litt dårlig samvittighet for ikke å ha vært innom jobben i permisjonstiden. Men så har jeg 40 min. å kjøre dit også, så det liksom ikke bare å stikke innom. Er dere innom jobben noen gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var innom jobben sist permisjon. Måtte jo vise frem tøtta! :)

Skrevet

ikke så masse har vært der 1gang for å hente pakka til gutten.. hehe..

mwn er litt trøblete å komme dit er lixom feil vei fra alt.. og ikke buss forbindelse (hakke lappen).

skal vel prøve å stikke innom et par ganger før d har gått et år..

Skrevet

Nå har jo ikke jeg jobb og komme tilbake til ....men har allerede vært innom jobben 2 ganger med snuppa (der jeg jobbet før jeg gikk ut i permisjon).

Skal snart på besøk igjen

Skrevet

Nope. de maser, men siden det kan være farlig å ta med unger inn der så gjør jeg det ikke. Aner jo ikke hvem vi har inne når jeg ikke er der sjøl.

Skrevet

er ganske ofte der,men skal ikke jobbe der når permisjonen er ferdig..

Skrevet

Vi flyttet og bor 60 mil unna der jeg jobber. Skal si opp jobben når det nærmer seg slutten av permisjonen. Og jeg har reist dit og besøkt de en gang. Kommer til å besøke dem neste gang jeg er i nærheten også.

Hadde jeg blitt værende nermere under permisjonen hadde jeg nok dratt innom ofte.

Skrevet

ja er der ganske ofte, men nå skal poden begynne på den andre småbarnsavdeling så synes det flott at han er kjent før han begynner. Også er dte koselig å besøke de ansatte og "barna" mine.

Skrevet

Ja ofte. Har også vært ute med de 2 ganger siden lillegutt ble født for 4 mnd siden. Han har sjarmert jentene i senk så de maser stadig om at vi må komme : )

Skrevet

Ja, vært der to ganger på 6 mnd og skulle vært der nå når ferien var over, men så ble lillemann syk :-(

Elsker å prate med mine koselig kolleger, ville gått hver uke hvis det hadde vært greit... ;-) Herlig å snakke om jobb - spes når man slipper være der til daglig å deale med nye utfordringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...