Gå til innhold

Dette gikk ikke bra:(


xxx76

Anbefalte innlegg

Har nå blødd siden mandag. I går kveld/natt kom det bare mer og mer blod + kraftige mens-lignende smerter. Til slutt kom det masse levret blod og en stor "klump"

Var på legevakten i dag,ved ul så de at livmormunnen var åpen, de mener jeg har hatt en sa....:(((( Var vel ikke i tvilom det selv etter det som skjedde i går/natt...

 

Så nå skal jeg ta turen til Ullevål for å se om jeg må ha en utskrapning..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig leit å lese dette her....Jeg vet hva du skal gjennom nå, har opplevd dette noen ganger selv :(

Du har det nok fryktelig vondt nå, men du kommer deg igjennom det...!!

Sender deg mange gode tanker og klemmer i håp om at du kommer tilbake snart! -Og det gjør du nok ;)

-Bare et lite tips; Det anbefales med å vente å bli gravid igjen etter å ha hatt minst to menstruasjoner, dette for at kroppen skal renses opp. Etter den første MA i 12 uke, så ble jeg gravid igjen 1 mnd etter, det endte med SA i uke 6.

Tenker masse på deg...det skal nok gå bra til slutt!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg føler masse med deg, har vært gjennom det samme selv et par ganger. Siste gang var i april iår. Den gangen tenkte jeg at jeg ikke orket å prøve flere ganger. MEN: nå er jeg i uke 13 med tvillinger!!

 

Du kommer over det, bare la deg selv få lov til å være lei deg, og pass på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var trist å høre. har vært der selv, så vet godt hvordan du har det nå. innimellom tar dessverre livet noen vendinger som ikke alltid er lett.

 

ønsker deg lykke til videre! håper du snart er tilbake!

 

stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...