Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Jeg bare lurer på en ting; er d normalt å skjems eller bli flau av kjæresten iblandt? Jeg har et problem med at jeg fort kan blir flau over kjæresten min i sosiale sammenhenger, da han kan snakke veldig treigt og lenge(dra på ordene.) Jeg ser at folk blir slitne.. Får veldig dårlig sammvittighet for at jeg kan skjemmes over den jeg burde være stolt av!! Jeg er veldig glad i han da! HÅPER PÅ SVAR!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Mulig du er slem, men da er jeg det også. Er også glad i mannen min, men han har en tendens til å mene, og snakke mye. Han er ofte lite reflektert,ukritisk til hva han sier, og bruker veldig lang tid på å komme fram til et kjedelig poeng. Merker jeg får liten tålmodighet med ham. Vet det er fælt, sier det selvsagt ikke til ham, eller andre(borstsett fra her, da) men jeg syns av og til han virker dummere for hvert år som går... Merker på andre at de ikke tar det han sier på alvor alltid, men han er heldigvis sosial,og blir godt likt. Så mulig det er jeg som henger meg for mye opp i detaljer.. Vet ikke om det hjalp,men du ar ialle fall ikke den eneste som har det slik..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Takk! jo, det hjalp faktisk veldig mye!!! Måtte smile da jeg leste det!
Stratos med 3 barn Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Tror jeg ville sakt det til han dersom du er helt sikker på at du ikke er den eneste som lar deg "irritere". Er jo ikke sikkert han vet det selv... Men jeg har en bror som også er sånn og han har jeg ikke fått til å skjerpe seg selv om jeg har snakket til han hundre og femti ganger! Og han prater i tillegg høyt og mye og bare om ting han er interessert i - knurrrrrr! Også kommer det jo ann på hvor mye du lar deg "irritere" da. Jeg hadde nok irritert meg såpass kraftig (om han er som min bror), så jeg hadde nok aldri falt for han. Du har falt for han! Det er jo vanlig å ha noe ved den andre man ikke liker, men å ha blitt flau over min mann.... Nei det tror jeg bare jeg hadde gjort om han hadde syngi karaoke offentlig eller noe ) Men da ikke sånn irritert flau, bare litt sånn "artig" flau... Nei dette var vanskelig å forklare gitt! Lykke til )
Tildemana Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Kan du ikek si det til han helt nøktern bare, at han kan ha en tendens til å...... Og at det er slitsomt. Det er støttende. VI gjør det til hverandre om det er noe sånt spesielt. Og ser humoristisk på det og ikke som noe negativ kritikk man sier for å forandre hverandre. Men en hjelp, bare. Ikke alle som tåler rettledning da. Håper din gjør det. Lykke til.
mewi Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Tusen takk for alle svar! Syns det er kjempe kjekt å lese andre sine meninger om dette! .
mammatiljonathan Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 Du er ikke slem, vi er mennesker alle har våre feil og magler ++++ irriterende uvaner. Det er lov å bli både irritert og flau iblandt. At du føler deg fæl som kjenner på dette betyr bare at du er kjempe glad i kjæresten din og at du har fått utdelt en god porson samvittighet:)
Gjest Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 I think its hurtful when my boyfriend says he is embarrassed over me, thats usually from situations like in the store and i may talk a little loud, like sometimes if someone pushes in front of me in the queue then i will say to kim that i hate when people push in line, i think he is alittle wimpy though, to get embarrased over what people think of me, it shouldnt really matter, it would take me a little more to get embarrased. the person that cut the queue should be embarrased. i think i get it from my mum though she can be a little loud in stores hehe but many times he thinks that people know exactly what im saying even when i am talking english quickly and in a low voice, its kinda a funny though because 80% of the time he doesnt even hear me when i talk normally to him ! :/
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #9 Skrevet 25. august 2006 godt å høre at det er flere som har det slik.. jeg skjemmes over nesten ALT samboern sier i sosiale sammenhenger.. synes han er sååå teit og at alle andre har så mye kulere og viktigere ting å si enn han... og så blir han aldri ferdigsnakket om ett emne... sikkert bare jeg som merker dette.. så føler meg SLEM ja!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 Er også flau over mannen noen ganger. Hans sosiale antenner "virker ikke" når det er andre enn meg tilstede. Da skal han snakke så mye og om så mye rart som andre ikke bryr seg om, eller tenker på. Jeg har sagt på en pen måte flere ganger at han må forsøke å snakke om det som interesserer andre også innimellom, og at han i enkelte tilfeller må moderere seg. Men kommer det noen til oss så legger han beslag på dem med en gang, og skal fortelle og vise og styre.... han er hyggelig (selv om ikke alle oppfatter det da) Sammen med meg er han en helt annen, og det er den mannen jeg forelsket meg i , og som jeg elsker. Han har en slags sosial angst som gjør at han ikke klarer å la være .....
mewi Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 Blir utrolig lettet av å lese på alle innleg her.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå