Gå til innhold

.....Hege 69

Frøken Bollerund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Ser at du også skal gifte deg i Trondheim neste år, uka før meg om jeg ikke tar feil. Virker som du har kommet så langt i planlegginga du, vet ikke engang hvor jeg skal begynne jeg... Har bestilt kirke og lokale, og det er vel det eneste som er orntli i orden (undersøkt div. da, men...). Har du kommet langt? Hvor begynner du? Har dere regnet på budsjett? Mest spent på det jeg, for har jo litt å si for planleggingen det. Men har jo knapt vært i et bryllup selv, så har jo virkelig ikke peiling på noe... Koslig om vi kunne hjelp hverandre litt underveis, er sikkert myyye vi lurer på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Artig at det er flere trøndere her inne :o) Har ikke kommet så veldig langt egentlig, men har veldig mye klart oppe i hodet ja! Vi bestemte dato i februar, og etter det har jeg vel benyttet omtrent hvert ledige minutt på nettet. Utrolig(!) mye en kan finne her!!! Gå på google, søk på bryllup, og surf i vei! :o) Har satt opp et (foreløpig) budsjett, men det tror jeg IKKE holder. Alt er så lettvint når man setter opp anslag, men når man begynner å se seg om så tenker man litt annerledes. Ja,ja, det er jo bare en gang i livet osv. Slike tanker koster penger! Men vi skal langt i fra ha et råflott bryllup da. Men tror det blir kjempeflott for oss :o) Har også vært og sett/prøvd kjole, må bestille før jul, så nå er beinhard slanking iverksatt. Jeg har vært i mange bryllup tidligere, men ikke ett av dem har hatt innvirkning på planleggingen så det trenger du ikke bekymre deg for. Her inne derimot har jeg fått veldig mange tips, og det blir nok flere. Hvilken kirke og lokale har dere bestilt da?

Skrevet

Vi skal ha det på Jonsborg. Kjempefin plass ved vannet. Topp!!!

Har du hørt noe om salg på brudekjoler? Vet du når det evt er? Gleder meg slik til å se på kjoler jeg også, men tenkte jeg skulle ned noen kilo til ennå, men de sitter som støpt :-(

Skrevet

Hei,igjen!

Les det andre innlegget mitt under ....Hege 69, slipper å skrive det 2 ganger.... :o)

Har meldt meg inn på Vektklubb.no jeg, så får vi se da. Motivasjonen er i hvertfall tilstede! Har du tlf.nr til Jonsborg? Vært greit å sjekka evt. alternativer....

Vi snakkes! God helg! :o)

Skrevet

Kjempefint der!!! Nyoppusset, og en helt herlig beliggenhet. Men vi ønsker jo forskjellig. Min forlovede her nektet å ha det i byen han da, så da ble Jernbanefokets hus strøket fra lista mi uten å ha sett på det. Mange klubbhus å velge i da, men man er da så nøye på mangt.... he,he... Sikkert flere som har dette med "pikedrømmen" i bakhodet. Ønsker ikke å legge ut tlfnr her jeg da..... Var endel opptatt når jeg ringt allerede i april, spesielt 07.07.07 som jeg ønsket da.

Kjedelig at salget på kjoler er allerede nå i sept da :-( Hadde håpet på litt senere jeg. Dumt å kjøpe en kjole nå når jeg vet jeg skal ned endel kilo til, men så hadde det vært så greit å spart noen kroner da...

Grete Roede her i gården, men det går ikke så fort da.... Men nå kom iallefall motivasjonen- kjole, kjole, kjole!!!!! Skal bli den lekre dama på bryllupsdagen da (tji hi), så får bare ta tiden til hjelp...

Snakkes. God helg til deg også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...