Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Snakket med helsesøster i gå ang å begynne med brød til sønnen vår på 6,5 mnd. Det var bare å begynne. Men inntil videre må jeg i tillegg gi litt grøt til frokost(altså det 3. måltidet med grøt) Skal bytte ut det ene gøtmåltidet så fort han har vent seg til brød. Men ville dere gitt brød til frokost eller lunch? Og hvor mye spiser de sånn ca?får de melk ved siden av da eller noe annet å drikke?? hvordan gjør DERE dette? Takker for svar:)
Fisemusas-musefis... Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Når jeg begynte med brød til mellomste, starta jeg med å gi om formiddagen, Dette gjorde jeg i en mnd, så ble brød frokost. Til brødskivene om formiddagen, fikk han vann... Også fikk han mme(ikke mye) ved siden av når han beg med brød på mårran. Han spiste ganske mye, han har alltid vært en stor gutt, og er kjempe matglad:) Du ser an antall brødskiver, han spiser jo ikke mer enn det han vil... Du får prøve deg frem, hva som passer best for han og deg. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå