Gå til innhold

Føler meg nesten litt snytt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg får jo aldri mage!

Nå er jeg i uke 20. og det synes knapt. Folk som ikke kjenner meg hadde aldri gjetta det, og de som kjenner meg ser det knapt de heller. (Magebilder i albumet under nicket mitt) Også jeg som har venta på denne magen fra dag en. Hadde jeg visst det skulle ta så lang tid skulle jeg spart meg for den iveren, hehe. Flere som har det sånn eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få litt av magen min :). Jeg hadde håpet den ventet litt med å poppe ut, men det gjorde den ikke. Er nå i uke 15, og har godt synlig mage, og alle buksene mine er for små :)

Skrevet

magen kommer tidsnok du...

bare nyt tiden uten mage...

Skrevet

Hadde også det der "problemet" til uke 18, da kom den plutselig. Er nå 21+6 og magen vokser fort altså. (deigen virkelig hever seg godt der inne, hurtiggjær)

Skrevet

Du kan få litt av meg også, så på bildene dine, du er jo ganske lang mellom bryst å skamben....(stygt ord) jeg er IKKE det, kort som gare det... Så min mage er altfor stor, holder den litt inne, å da sliter jeg med luftsmerter...ikke gøy, men for all del jeg skjønner deg altså, er koselig når magen kommer, å tro meg, den kommer snart nå på deg også;)...

Det er nok like kjedelig for deg å ha liten mage, å om folk sier åååå sååå liten du er, bla bla, som når de sier til meg åååå sååå stor du er da, blabla... hehe...

Skal ikke være lett nei.... Det så hvertfall ut som en flott liten krabat inni der, kjempe fine og tydelige bilder(ikke alle som får det)...

Klem til deg, å bare vent magen kommer plutselig;)))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...