Ronja65 Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Har så lyst å komme på treff. Har dere avtalt noe?
ettbarnsmammaen Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Jeg var der, men gikk før de andre. Tror ikke det ble avtalt noe annet enn at vi skal prøve å treffes igjen i om ikke så lenge.
Babyonboard ;-) Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Det ble ikke avtalt noe, men tror vi alle er enige om at vi må finne en annen plass Er det noen som kanskje vet om en restaurant/cafe som har selskapslokale i tilknytning? Et sånt rom for "lukket" selskap... Kunne jo kanskje vært greit det...Hvis vi fikk låne det rommet noen timer... De får jo omsetning på det vi kjøper samt at vi ikke okkuperer hele restauranten. Var bare en liten tanke altså Ellers ble Egon nevnt... Det vi må tenke på er at vi begynner å bli ganske mange nå. Fjorten barnevogner tar litt plass kan man si!!! Haha...
LilleGumman Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Min forrige barselgruppe hadde noen hyggelige barseltreff på Ullevålseter... Der er det god plass, men det fordrer jo at folk er glade i å gå litt først da. Spesielt har jeg jo da sansen for turen Frognersetra - Ullevålseter - Sognsvann. Kjekkt med mye nedoverbakker på slutten ;-) En hyggelig cafe med litt enklere tilgjengelighet er cafeen på Lysaker brygge. Har ikke vært der siden i sommer så jeg vet ikke hvor fullt det er der til hverdags, men der har de i allfall hyggelig lekekrok, men den er jo da heller ikke akkurat i sentrum. En annen mulighet er jo rett og slett at vi arrangerer treff hjemme hos noen? Jeg kan godt ha det dersom det er noen interesse for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå