Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Er i uke 32, og her er det alt fra skikkelige spark til mer som slike "dirringer", hopp og sprett, akkurat som kraftige bobler som sprekker overalt......... Noen som vil være med å sammenligne????????
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Hos meg er det ikke så mye sparking lenger, mer glidende bevegelser når lillegull flytter på seg i magen. Er i uke 34.
vinterbaby med vakre Lukas Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Er i uke 30+2 nå, å akkurat NÅ ligger en rumpe å presser meg oppover, mye liv der inne nå, han vet vel at mamma er på tuuuur i seng ))
haater husarbeid Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Mest flyttebevegelser her samt noen harde spark iblant. Er også en del dytting med hender og føtter, han synes tydeligvis d begynner å bli trangt......Er fem dager fra termin.
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Her er det press nedover, kjennes ut som den vil arbeide seg ut 'der nede' samtidig med press oppover mot ribbeina. Ellers er det bevegelser som kjennes ut som noe som egentlig er for stort blir vridd rundt og rundt inni der, altså dreier den rundt med hodet ned. Plutselig kan magen bli helt skjev pga en rumpe/fot/hånd som stikker ut. Kjenner ikke så mye spark lengre, mere olstring. Men den klarer enda å sparke godt i fra seg om den f.eks er misfornøyd fordi jeg har for mye trykk på magen (bok som hviler på magen er f.eks lite populært)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå