Miiia Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2006 aha.. Hvor i nærheten bor du da=)???
mammsen_19 Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 jeg bor i Øyer, mulig vi har sett hverandre?
Miiia Skrevet 30. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2006 Det kan hende vi har gjort=p Er du ofte i Lillehammer?
mammsen_19 Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 ja, jeg er jo der noen ganger, men mest på strandtorget, du går sikkert mest i byen?
Lille L Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 hei du chica18.. jeg var på hjemmesiden din, og jeg bare lurte på om du hadde tatt keisersnitt??.. skal ta det selv kanskje i nov.. gruer meg veldig.. kunne du ha fortalt meg litt rundt det som foregår når man tar ks.. mvh ema18*venter en liten jente*
Miiia Skrevet 3. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2006 tja, det kommer helt ann på været egentlig=) Blir nok mest strandtorget på meg også nå framover... mvh
mammsen_19 Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 driver du med utdanning nå eller? har du begynt? jeg antar at du sikkert er hjemme med jenta di nå ?
Miiia Skrevet 5. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2006 Jeg er hjemme med jenta mi fortsatt ja=) skal være det i et år til, så får man se om det blir skole eller jobb neste år...Hva driver du med da?? mvh.
mammsen_19 Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 jeg har igjen VK2 almennfag påbygging, kom inn i år, men jeg sa ifra meg plassen, siden det kommer et barn til. så skal jeg bli sykepleier. nå går jeg hjemme... mvh.
Miiia Skrevet 6. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. september 2006 når ankommer nr.2 da???=) Har du hjemmeside forresten??? Godt å være hjemme med jenta mi synes jeg, så er litt glad jeg ikke hadde jobb før jeg ble gravid egentlig.. Er litt usikker på hva jeg vil drive med etterhvert, må tenke masse på det dette året som kommer nå....
mammsen_19 Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 nummer to har ankomst *29.12.06* hehe... men det skjer vel ikke akkurat da tenker jeg...kanskje det blir julekveld på sykehuset for meg. lurer på hvordan det er... ja det er ikke godt å vite hva man skal gjøre fremover, allmenn er visst nok ganske vanskelig. men jeg vil bli sykepleier jeg har ikke hjemmeside nei, har vært inne på din side da. jobber noen i din familie på mesna vgs.? hun ene så ganske kjent ut.
Miiia Skrevet 12. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 12. september 2006 åååhhh... så gøy da, det er ikke mange mnd igjen nå kan tenke meg at du gleder deg nå...! hehe... Har du gått på vgd? Ja, har hørt at allmenn ska være ganske vanskelig jeg også, masse lekser å slik, men vil man så klarer man det vettu:) hehe.. Må vel gå en god del skole etter det også du, eller??? Nei har ingen i familien som jobber på vgd. men har ei tante som jobber på strandtorget, kanskje der du har sett noen??? mvh.
mammsen_19 Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 okey, jeg kjente hvertfall igjen ei på det bilde nei det er ikke lenge igjen, vi gleder oss.. men vi lurer på om vi kommer til å ha penger nok.. ikke mye støtte en får fra norge liksom...dårlig.. heldigvis har jeg en familie og venner og barnefar som støtter =) heldig jeg =) også vesle lykkeliten min =) jeg har igjen en del skole ja, fire år regnet med høyskolen. men men..jeg har jo hele livet på meg har jeg ikke..? hehe... jeg vil selvfølgelig prøve å bli ferdig når jeg er 25. mvh.
Miiia Skrevet 18. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 18. september 2006 Nei, norge gir ikke bort noe "happy" penger uten grunn nei... Her er det kun pappan som er i jobb, eneste pengene jeg har er 970kr i mnd, men får jo av Andreas((pappan)) da:) heldigvis... så ekke mye man får nei... Ja, du har jo hele livet forann deg så det er jo ikke noe stress da:) så det går sikkert bra vettø=p Ellers da, hva fordriver du/dere dagen med?? mvh
mammsen_19 Skrevet 19. september 2006 #17 Skrevet 19. september 2006 nei..uff penger... jeg er hjemme, og styrer og ståker... og når barnefar og sønnen kommer hjem fra jobb og barnehage så finner jo vi på ting:) du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå