Gå til innhold

Pandura, hvordan går det med deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for omtanken!

Garviditeten er nok over, selvom jeg ikke har fått det bekreftet av UL enda. De ville vente til jeg hadde sluttet å blø!

Det passer meg bra, har det sykt hektisk og skal ut å reise i en uke nå.

Har sjekket at jeg ikke har noen infeksjon, så da mente de at det var trygt å dra avgårde.

Jeg er helt sikker på at jeg ikke er gravid, alle tegn er borte, jeg super kaffe som en gal (hater kaffe når jeg er gravid), ikke kvalm, trøtt, susete i hodet osv.

Det er sånt som skjer desverre, og jeg var veldig forberedt på at det kunne skje, det hjalp nok godt!

Jeg kommer sterkt tilbake håper jeg!

Skrevet

Uf, ble veldig lei meg nå - om enn jeg nok fryktet at det var det som hadde hendt for deg. Så flott at du klarer å holde mot og optimismen oppe. Kom endelig sterkt tilbake :-)

Selvom de registrerte liv hos meg mandag, er jeg nok også ganske sikker på at det slutt for denne lille spiren også - har blødd som en foss i natt, inkl. klumper og gravid-følelesen er merkbart mindre i dag enn i går :-( Hadde MA for 3 mrd siden, så nå synes jeg det begynder å bli litt tungt. Men jeg gir ikek opp ennå - lillepiken vår skal få en søster/bror, men dessverre blir det ikke så tæt i alder som jeg kunent ønsket.

Håper du får en god reise - antar det er jobb? Hektisk hverdag kan jo hjelpe til at man ikke fokuserer så mye på det som har skjedd. Lykke til videre, Pandura.

Skrevet

Takk for gode ord. Det var trist at du tror du er i samme situasjon. Jeg har også hatt SA tidligere, kjenner tegnene, og det er naturens gang på sett og vis. Det er allikevel trist, og de ukene man har gått gravid kjennes så bortkastede. Jeg trøster meg med at jeg ble veldig fort gravid etter min forrige SA, og da kom yngstemann på to år til verden etter 37 ukers graviditet.

Vi får tenke positive tanker og leve et godt liv med tid og ro og aktiviteter og mennesker som gir påfyll, så skal vi nok se at det gode kommer til oss!

Vi får satse på et sommerbarn i 2007!

Skrevet

Dette var skikkelig leit Pandura...

Håper virkelig at det går bra med deg, og att du snart blir belønnet med ett fullbyrdet svangerskap!

Vil gi deg en stoooor trøsteklem.

Skrevet

Trist lesning Pandura.,Jeg håper det går bra med deg og som nungo sier så håper jeg travle dager kan hjelpe deg til å få det på avstand.En godt trøsteklem fra meg til deg,og jeg håper det snart går mot full klaff for dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...