Gå til innhold

Når venninnene dine skal ut på byen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir dere med (uten å drikke alkohol!)? Hvorfor/ hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gidder ikke å være med ut på byen! For det første blir jeg så fort trøtt..

Så er jeg redd noen skal dulte/velte meg...

Så er det ikke så gøy å være edru på byen, alle folk virker/er så slitsom..

Men er med på vorspilene,det er jo koselig, så er jeg ikke helt utenfor liksom!

Skrevet

Ja, jeg er med, men drar som regel tidligere hjem. På dansegulvet er jeg bare redd for å få en arm i magen (fulle folk er vimsete og tunge i bevegelsene!), og masse fulle folk rundt meg når JEG er edru blir jeg fort provosert og lei av. Så blir jeg fort trøtt, men tar meg nå alltids en tur ihvertfall.

Skrevet

Noen ganger går jeg hjem etter vorspiel - er jo veldig trøtt...

Ellers blir jeg med en tur og har det morro! Er masse bevegelser i min mage når d er høy musikk....

Skrevet

Pleier heller ikke være med ut på byen nå. Men det er fordi jeg ikke orker å forholde meg til så mange drita mennesker på en gang.

Ingenting er jo mer slitsomt en drita folk når enselv er klin edru. Også er jeg trøtt om kveldene....

Men er med på vorspiel da..:) Det liker jeg :)

Skrevet

Venninne mine drar ikke på byen når jeg er gravid! Hørt på makan til sløv gjeng???!!!

Må snart få ut ungen og røske litt tak i dem.... ;-)

Skrevet

jeg pleier ikke å være med på byn , men hadde vore gøy å vore med på vorspiel... men så har det seg sånn at etter jeg ble gravid så blir jeg ikke inviter med på vorspiel heller, eneste jeg er god nok til i helgene nå er å være sjofør, å visst jeg svarer nei til det så inviterer dem meg ikke heller på vorspiel...

Skrevet

Blir ikke med. Har bare ikke lyst... Kjenner at jeg er litt ferdig med drikking og festing og alt det der.

Jeg var på jentetur i Polen i sommer (vi bestilte lenge før jeg ble gravid) og de andre drakk seg snydens (noe som er greit nok, men når man er over 30 burde man kanskje kunne gå på sine egne ben hjem og ikke klemme doskåla hele natta...) og røyka som bare rakker'n ved siden av meg. Jeg ba om vi kunne finne en uterestaurant så jeg slapp røyken, men hver kveld ble vi sittende inne i stillestående luft og jeg ble kvalm pga røyken og måtte hjem tidlig og legge meg. "Jøss du er jo grønn i trynet jo...merkelig, andre gravide er kvalme om morgenen mens du er kvalm på kvelden...kanskje du skal gå på hotellrommet og legge deg hvis det er så ille, jeg tar meg en røyk til jeg ass, er så digg å kunne røyke inne" og så videre.

Men jeg ville jo ikke ødelegge ferien for de, så jeg holdt kjeft. De hadde tross alt gleda seg til innerøyking, det hadde jo jeg også for så vidt.

Men for å gjøre en laaaaaang historie kort; akkurat nå er jeg så lei av de, så jeg blir heller hjemme :-/

Jøss, visste ikke at jeg var så irritert engang jeg hehe ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...