Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Møtt en jente på nett, vi skriver masse sammen, spennende :-) Typen vet om det og han synes det er greit, jeg gjør dettte for jeg liker jenter oxo :-) Håper ikke det ødelegger det forholdet vi har sammen...For vi har det bra, men jeg synes ikke han gir meg det jeg vil ha.. Hva synes dere om sånne ting? Flere som er for eller imot? Klem Tara :-)
Gjest Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Hei. Jeg personlig er for:-) Har hatt seksuell kontakt med flere jenter, og kan vel kalle meg biseksuell. Både jeg og sambo har hatt trekant på hver vår kant, men ikke sammen....enda;-) Han vet at jeg liker jentekos, og lar meg få fritt spillerom. (er ikke noe jeg foretar meg hver dag altså) Men nå er det bare 2 mnd siden jeg fødte vårt andre barn, og kroppen er ikke helt i gjenge enda, så jeg drøyer litt før jeg tar steget helt ut enda. (er ganske kroppsfiksert, så jeg vil føle meg vel før jeg hopper til køys med andre enn sambo) Har forresten også begynt å taste med et par jenter på nett. Spennende:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Vi har også hatt trekant, men da sammen med en jente ekstra, blir ikke dere sjalu nlår dere ikke gjør det sammen? vet ikke ojeg hadde takla det jeg.... :/
Gjest Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Hei. Kanskje jeg forklarte meg litt teit. Mente at vi har hatt trekant med andre FØR vi treftes og ble et par. Med andre ord: vi har kun hatt sex med hverandre etter vi ble sammen, bortsett fra mine eventyr med noen venninner som han både vet om og aksepterer fullt ut. Grunnen til at vi ikke har hatt trekant sammen enda er nettopp det du sier: frykt for sjalusi:-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 oki Trodde du var gal jeg thihihihi Men da er jeg med
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Mamma'n t 2 små: har du nettopp skifta nick?
Gjest Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 ;-) Var vel anonym på det innlegget du tenker på:-) (vet ikke helt hvorfor,men har bare en teit vane/uvane å trykke på den forbaska anonym knappen) Men jeg skiftet nick da jeg gikk over fra bim til dib for et par mnd siden. Var trønderpi på bim:-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #10 Skrevet 23. august 2006 Okei:) Innleggene dine kunne nemlig ligne litt på et annet nick sitt... Samma alder på barn osv. Snakkes igjen en dag da:) Ha en fortsatt fin dag!
Gjest Skrevet 23. august 2006 #11 Skrevet 23. august 2006 Den er grei:-) Ha en fortsatt kjempe fin dag du også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå