Gå til innhold

Prøve med grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet om magevondtene til gutten vår før på småtroll 0-1, så tar en kjapp versjon her: gutten vår er nå 41/2 mnd og har fortsatt vondt i magen hver 2 time natten gjennom. Sliter med rapen, krøker seg, hyler av smerte og sover urolig. Vi har prøvd ALT; jeg har levd på kylling, ris og agurk til alle måltider en uke, minifom, ammete, kiropraktor, manuell terapeut, homeopat, varmeputer, amme i alle vinkler OSV. Mamma fortalte at jeg ble bedre med magen først etter introduksjon av grøt. Flere som vet om dette/ har samme erfaring?

Både jeg og faren har allergi, bør vi derfor vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han reagerer på at du spiser melkeprodukter?

Har ei venninne som måtte holde seg unna alt slikt når hun ammet.

Skrevet

Lillegutt tålte ikke så godt introduksjon av grøt, men det er jo individuelt.

Som hun over skriver, måtte jeg også holde meg unna melkeprodukter en periode. Både jeg og lillegutt fikk luft i magen og knip.

Lykke til :) Håper det ordner seg snart!

Skrevet

Har du sjekket han for laktoseintoleranse? Meget sjelden at spedbarn har det, men kjenner allerede 3 babyer som har dette. Der var det mye magevondt og skriking. Ble nye babyer da de fant ut av det.

Skrevet

Kan jeg spørre hvordan bæsjen hans er? Har han diare?

Skrevet

Jeg har prøvd å kutte ut alle melkeprod i en måned, pluss levde som sagt BARE på kylling, ris og agurk i en hel uke, så tror ikke det er melkeintoleranse han har.

Han har på grensen til "kronisk diare" ja, flytende bæsj opptil 10-15 ganger om dagen.. nesten aldri grønn, heller typisk spedbarnsbæsj, men da veldig flytende og ofte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...