Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 hvis jeg måler opp rett mengde pulver og har i flaskene og setter lokk på, hvor lenge kan jeg bruke dette pulveret da? er så trøtt om natten og morgenen at jeg klarer rett og slett ikke telle skjeer, hehe..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Tror det fint kan ligge en stund, leste på pakken at pulveret er holdbart 1 mnd etter åpning av pakken, såfremt den oppbevares mørkt og kjølig.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Du kan jo også lage flasker for et døgn av gangen. Koke opp tvann til hvor mange flasker du skal ha,ha i pulver ,rist og så oppbevares de i kjøleskapet klart til neste måltid.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 ah... oki, da fyller jeg alle flaskene og setter de tilbake tørt og mørkt i skapet.. TAKK!
esmase Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Dersom det oppbevares i kjøleskapet,så kan det stå ferdig blandet i inntil 24 timer. Det holder derfor at du lager melken en gang i døgnet. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå