Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Ja, fins det? I så fall, vet noen hvor/hvilket selskap? Jenta er da ett år og fire mnd, hun går ikke i barnehage/dagmamma til vanlig, og tenkte at det kunne vært fint for oss begge to om hun fikk være noen timer i barneklubb..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 StarTour tar iallefall ikke imot så små. Jeg er nå av den oppfatning av at man drar på ferie med barna for at man skal kose seg SAMMEN jeg da.... Du finner helt sikkert andre barn på stranda som hun kan være sammen med, de storkoser seg jo der i den alderen. Det er jo som verdens største sandkasse for de.
Fru.Gravidpåny :-) Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Vet ikke hvor du skal men vi drar nå til Thailand med en på 9 mnd og kommer til å leie barnevakt der nede. Alle klubber har en grense på ca 4 år, men benytter man seg av en babysitter som er ansatt på hotellet kan hun helt sikkert ha barnet samen med de andre barna dersom intensjonen er å kommer i kontakt med andre barn. Vi setter jo ikke bort barnet vårt ukritisk til en hvilken som helst fremmed, kanskje det bare blir med noen timer sammen med oss for litt avlstning ved bassenget? Vi vil bli kjent med personen først og tar det som det passer seg underveis. Skjønner deg godt jeg, for det første kan det være deilig å få litt "pause", samt at barnet har veldig godt av å være sammen med andre barn/voksne. Lykke til og riktig god ferietur!
supermamma Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 På mange steder finns det internasjonale barneklubber men de tar ikke inn barn under 4 år uten at foreldrene er med. Men mange hoteller har kontakt med barnepiker etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå