Gå til innhold

kløe på puppene......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klør så mye på puppene for tiden. Spesielt rundt brystvortene. Av og til klør det så mye at jeg nesten klør meg til blods. Ofte også om natten. Andre som har det sånn. Jeg ammer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey, dette er et gyldent oeyeblikk!! Symptomer foer du har ordentlige plager. Du driver antakeligvis og utvikler sopp. Sopp, naar det virkelig slaar til, var i foelge venninna mi vaerre enn aa foede.

Gaa paa apoteket i morgen den dag og kjoep Canestensalve. Snakk med apoteker om riktig bruk. Pensle ogsaa barnet med farris i munnen. Bruker du papirinnlegg saa bytt etter hver eneste amming. Ha masse luft paa puppen, sov gjerne uten bh (ligg paa et handkle hvis du lekker). Faa gjerne sol paa puppen hvis det finnes slikt hos dere naa ;) Og kokevask alt som kommer i kontakt med puppen ellers barnets munn. Kan det ikke kokevaskes saa kan det strykes paa to prikker eller kjoeres i oppvaskemaskinen.

Lykke til!

Skrevet

det kan være sopp....eg og har det sånn nå...var nettopp hos legen, og det var sopp...se i munnen på babyen din...er det hvitt belegg der ,så er det nok det...er veldig vanlig

Skrevet

men har sett i gutten min sin munn. Han har ikke noe hvitt belegg...Det kan ikke være tørr hud da...(håpe, håpe)

Skrevet

kjøpte en neutral hudkrem på apoteket som hjalp mot kløen...unguentum het den...trenge ikke vaskes av før amming...eg syns den hjalp bra=)

Skrevet

Jeg hadde det også sånn en gang.Men tror det bare var en slags eksem pga av atdet var mye vått pga amminga.Smurte bare med spenol jeg og det ble borte.Men ikke klø! Gutten min hadde ikke noe hvitt belegg i munnen da.

Skrevet

Men tingen er det at akkurat naa er det lett aa behandle. Venter du, saa kan det bli vanskelig, vondt og langvarig behandling. Proever du med Canesten, blir det veldig snart bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...