Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Hei Jeg er ei jenta 24 år, og vedig glad i sammborn min.Jeg har aldri opplevd orgasma. prøvd i 3 år!!! det er sant. Jeg har ikke lyst å ha sex lenger med sammborn særlig etter fødsel. Har dere noe tipes?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Har nettopp hatt min første orgasme jeg og. Og jeg er mye eldre enn deg. Det du skal gjøre er: Prøv deg frem alene til du finner ut av det med hvordan du må slappe av for at orgasmen skal komme. Ikke tenk på orgasme med samboeren din. Du kan godt kjøpr orgasmekrem til å smøre på klitoris først. Mange har god effekt av det (øker følsomheten). Jeg klarte det uten den. Det aller viktigste er at du slapper av og bare konsentrere deg om de deilige følelsene fra underlivet. Ikke tenk på orgasme i det hele tatt,. Ikke prøv å kjenne etter om den kommer snart. Bare nyt, og konsentere deg kun om det. Les gjerne noe opphissende (på nett?) eller se noen bilder eller hva som helst...noe som får deg i rett stemning. Så setter du deg i dusjen og tar dusjhodet av og lar strålen spyle ved siden av og etterhvert på klitoris. Husk å konsenterer deg om følelsene. Vær tolmodig og bare jkose deg lenge uten å stresse mot noe mål, så kanskje det skjer noe etterhvert. En ennen ting du kan gjøre er å bruke en elektisk tannbørste (bruk baksiden av en børste du selvsagt ikke skal pusse tennene med, eller så kan du selvsagt bruke en vibrator) som du maserer rundt i området der nede med.....Da kan jeg nesten garantere deg at det kommer til å gå, men nøkkelen er fortsatt å ikke fokusere på orgasmen, men på følelsene i underlivet. Etterhvert vil du også klare det med bare fingrene dine....også hans.... Jeg er på siste steget nå... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 eg har heller aldri hatt orgasme. er 20 år, og låre med rundt 10!ikke en eneste orgasme!!er det meg det er noe galt med da? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå