Tibra Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Lurer på å kjøpe meg en...lillegutt er 12 uker og er ganske urolig, liker best å sove oppå mammaen sin og ikke for seg selv, så tenkte kanskje en babyslynge var tingen. Har en babybjørn, men babyslynga virker mer fleksibel (feks kan den ammes fra). Noen som har prøvd???
celi** Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 har ikke prøvd...men bestillt , siden det var noen som skrøt veldig av den her for noen dager siden
Tibra Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 tror eg bare bestiller eg også....
Mamoffen :) Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Hei Har en gutt på 5 mnd som bare elsker babyslynga si. Oppi den er han allltid hjemme, og ingenting er så ille eller vondt at ikke babyslynga hjelper. Som spedbarn sov han kun på meg- og derfor kjøpte jeg slynga. Han var også svært urolig - hadde nok ikke kollik, men slet masse med kolliksmerter.Han sov svært lite. Jeg bar ham mye, og følte at jeg alltid kunne trøste ham med den slynga - så det ble fort til at jeg bar masse, men hadde en fornøyd gutt som nestren aldri gråt. Gradvis har han nå lært seg å sove både i egen seng på natten og i vogna si på dagen - og dette har han lært helt uten tårer Nå bærer jeg ikke så ofte lenger, men føler fremdeles at det har vært vårt lureste kjøp, og gutten smetter opppi slynga hvis helsesøster har satt en fæl sprøyte, hvis han ikke får sove eller hvis en tann er på vei opp. Kjøp slynga du- du vil garantert ikke angre lykke til
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Jeg har slynge, men får den ikke til! Vet fler som ikke får de til med en gang Har bæresjal vi da som vi er kjempe fornøyd med! På www.tettinntil.com kan du lese om forskjellig bæretøy og det er også forum! Tror elastisk sjal kan brukes når de er så små. Men sjal kan igjen være litt vanskelig å knyte, v kan bare en måte der lillegutt på 5mndr sitter med ansiktet inn på magen min. Lykke til
fru <3 Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Ja, vi har både ringslynge" lomme" og bæresjal. Da bebien var nyfødt brukte jeg definitivt mest ringslynga, fin å amme i både sittende, gående og stående. Legger du "halen" på slynga over babyen så er det ingen som vet at du ammer heller. Jeg har en med flere lommer på, kjekt å ha bilnøkler, lommebok, mobil etc. i - anbefales! Nå bruker jeg mest sjalet, der sitter lillebror både fremovervendt og mot meg. Det finnes mange måter å bære barn i sjal på, bare pass på at det er langt nok til deg! Lommen har mannen min brukt mest ( tøff guttefarge på den), kjekt for pappa å bære lillegutt også, han sovner fort i den. Jeg er en "bæroman" og nyter å den friheten det er!! Nå har jeg lyst på en "mei tai"..... Spør i vei hvis du lurer på noe, jeg svarer gjerne =0)
fru <3 Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Ja, vi har både ringslynge," lomme" og bæresjal skulle det stå, manglet et komma der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå