Gå til innhold

hvor mye røyk kommer i leiligheten viss....

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg røyke over kjøkkenvifta på fullt,skyller røyken i kaldt vann før eg hiver den,dusjer og tar munnvann?

dusjer og tar munnvann og hiver klærne t vask før e venter flere timer med å legge meg?babyen har rom på andre siden av leiligheten....

er alene med baby uten muligeter til å røyke ute

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig s å viktig å røyke? Har du ikke en baby - call som du kan ta med deg ut hvis du er så røyksjuk. Tror ikke babyen dør hvis du røyker slik du beskriver, heller... Vet ikke om du ammer?

Skrevet

har ikke baby-call nei.skal kjøpe når eg får peng snart...

prøver å slutte å røyke nå da.tar kun en etter han har lagt seg halv 7.ammer ikke før kl 3 da...

Skrevet

Kos deg med røken du! Før var det vanlig å røyke overalt. Tror muligens dagens barn tåler endel og.

Skrevet

HVis du ikke har råd til babycall så bør du iallefall slutte å røyke, og heller bruke de pengene på noe mer fornuftig!!!

Du høres ikke videre smart ut..

Skrevet

off så lei eg e av sånne folk som deg som bare skriver dritt. ikke gidd å skriv innpå viss du ikke kan svare på det som blir spørt om

Skrevet

HVa er det å svare på? Hele innlegget er jo idiotisk!!

hvor mye legger jeg på meg hvis jeg spiser en sjokolade mens jeg står på hodet samtidig som jeg sykler med beina?? er det greit da??

Skrevet

Guuud så teit!! La være å røyke da vel!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes også du burde la være og røyke hvis du ikke har råd til babycall...

Skrevet

hvis dun tar EN røyk i døgnet (altså 3kr), så tar det allikevel LANG tid før hun har råd til babycall, så det er nok ikke røyken som gjør henne blakk da.

Det er nok ikke skadelig med den lille røyken du tar, er nesten mere røyk i luften ute når du triller ved folk som røyker.

Kos deg med den røyken, de som skriver dritt til deg røyker mest sannsynlig ikke selv, men de har sikkert en annen stygg uvane.

klem

Skrevet

Jeg var i samme situasjon engang.

Drit i de som kritiserer deg....

Har du veranda?eller ett annen rom du kan stå i med vinduet oppe og få luftet godt ut etterpå.

Jeg hadde ikke mulighet for å gå ut ingen veranda og for langt med heisen ut så jeg tok det gjesterommet som vi ikke brukte.

Røykte der og vinduet stod konstant oppe til lufting.

Da det rommet ble barnerom ble det skrubbet og malt og jeg tror ikke han ble syk av at det var blitt røyket der inne før.

Idag er unger sjøre som glass og tåler ikkenoe...ikke rart de blir syke så overbeskyttende vi er idag...det ble da sunne friske folk ut av generasjonen før oss og de ble røyka på.

Skrevet

Skylle røyken i kaldt vann??? Skal det hjelpe mot "sneiplukt"????

Skrevet

Kjære vene da!

Det er alle di innleggene fra folk som ikke røker som ei teite!

Frekke er dere også!

Skjønner dere ikke at det kanskje er litt tøft for henne å være alene med barnet...?

Synes det høres ut som hun gjør så godt hun kan jeg! Slapp av og kos deg med den ene røyken du!

Flott at du tar en dusj og venter lengst mulig med å amma

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hva med å røyke ut av vinduet? Å henge så langt ut du greier?

Eller har du kanskje peis?

Skrevet

bare nyt den du... folk røykte mens de hang over ungene tidligere, det har da blitt mennesker av de også... luft godt, ha vifta på og kos deg du...

Skrevet

Jeg røyker under vifta på kjøkkenet, og samboer kjenner ikke at det lukter røyk, og han røyker ikke! Så jeg tror ikke du skal bekymre deg for det der. Nyt røyken din med god samvittighet du :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå var det jo høyere barnedødlighet prosent også da... Men for all del, sett deres behov for røyk forann barnets behov på frisk luft....

• 2 uker senere...
Skrevet

er ikke no problem å ta seg en røyk..

bare lufte godt, så er ikke det no problem å røyke unde kjøkkenvifta.

blir så irritert ove alle ikke-røykere her inne.. de har jo ikke no med å rakke ned på oss som tar en røyk innimellom..

bedre å røyke litt og holde seg rolig, enn å ha røyksug og bli sinna på ungen for ingenting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...