Traveltobarnsmor! Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Blir gal! Hvor lenge skal man la en på 6 mnd skrike når han legges? Han her skriker så det ringer i ørene lenge etterpå. Virkelig hyler som om han har blitt stukket av veps. Nå har han holdt på et kvarter og eg holdt ikke ut lenger. Satte på musikk, for å se om det hjelper. det skal være sagt at han er vant med å sovne til puppen, men no ønsker eg å få han til å sovne selv i sin egen seng Takknemlig for svar
Traveltobarnsmor! Skrevet 22. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2006 ingen? han kan skrike i evighet hekt hysterisk
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Hvis du kjører en bestemt skrikemetode, er det ikke noe tidsperspektiv egentlig, da skal de skrike til de sovner, og det kan ta opp til 2 timer... MEN, man skal gå inn og klappe på og snakke til dem ( vise at du er der) med jevne mellomrom ( f.eks hvert 5 minutt). Og ikke ta han opp.. HVordan går det nå? Skriker han ennå?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Hei, Jeg klarer ikke å la han skrikke og vil heller ikke prøve; han skrikker og gråter en del uannsett når han skal sove. Jeg har hørt at du må vise deg hver 3-5 min og klappe og trøste uten å ta han opp, og så etterhvert forlenge til 10 min. Personlig synnes dette er altfor tøff, og kunne aldri tenke meg at gutten faller i sovn pga han har grått så mye at han er helt utmattet fordi det er det dette tekniken baserer seg på. Kunne du tenke deg å gråte hver kveld i minst 10-15 min? Sorry hvis dette høres kritiserende, heldigvis får vi lov og mulighet til å gjøre med våre barn slik vi tror det er best. Ønsker deg lykke til og håper at han gråter minst og sover fortest mulig. Skjønner at du har dessverre ikke mulighet til å fortsette som før. Du er uannsett hans kjære og beste mamma.
Traveltobarnsmor! Skrevet 22. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2006 han roet seg ikke før han fikk malt på smukken tok over to timer)...da sovnet han men våknet igjen etter en stund, fikk rape og sovne til brystet.Mamma tapte igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå