Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten vår er eksremt våken, og til tiden for våken for det er vanskelig å få henne til å sove.

Etter 6 timer i dag så var hun skam trøtt, men skulle ikke sove. Hun var blå rundt øynene og jeg kunne se blodårer i panne og hode.

Er dette normalt når de er trøtt? Ble skikkelig engstelig jeg...nå har hun endelig sovnet.

5 uker og har sovet 2 timer de siste 11 timene...Er ikke det helt vanvittig lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn vr guten vår og fram til han var nesten 6 mnd faktisk. Kunne vere våken i 5-6 timar, sjølv om han var dautrøtt. Då eg nevnte det for helsesøster sa ho at enkelte babyar rett og slett er for "opptatt" til å sove. Guten vår sov til sammen ein times tid for dagen, fordelt på to-tre lurar. Til gjengjeld så sov han va 13 timar kvar natt.

Det vart lettare å få han til å sovne då hen omsider begynte å godta smokk, rundt 3,5 mnd, men han sov ikkje lenger om gongen likevel.

Først rundt 6 mnd begynte han med "skikkelig" dagsoving, og no (11 mnd) søv han 1-2t om føremiddagen og 1t om ettermiddagen. Og 12 timar om natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...