Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten ville ikke sove, var vanskelig i mange timer så tilslutt la jeg henne på mage og hun sovnet.

Jeg var borte og såg til henne flere ganger, og etter ca.2 timer hørte jeg en lys kvinelyd som jeg aldri har hørt før.

Jeg løp bort til sengen og der lå hun med ansiktet ned i madrassen og kapte etter luft. Jeg krep tak i henne, og hun var ikke helt våken....

Herregud kan være det ikke var noe, men fy .... så støkk jeg fikk i meg. Sitter med tårer i øynene enda 6 timer etterpå.Aldri mer skal den jenten på mage, kun når hun er våken!

Ikke meningen å skremme noen, men ville fortelle om opplevelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er et tips: Det er mulig aa sitte hos henne naar hun sovner, og la henne sovne paa magen, og saa naar hun er sovnet ordentlig saa tipper du henne over paa rygg. Men da skal man da passe paa!!!

Saa heldig at du hoerte det!!!

Skrevet

Uff da! Kjønner godt hva du mener, har hatt en sånn opplevelse da lille jenta mi var 2-3 måneder, jeg våknet ved 05.00 av en liten lyd fra hennes rom, jeg fant henne på magen med ansiktet ned, hun kunne ikke bevege hodet stakkars jenta mi, det var tilfeldig at hun havnet på magen, jeg passet veldig godt på henne etterpå. Nå er hun snart 6 måneder og kan snu begge veier, hun liker best å sove på magen.

Skrevet

uff så fælt! hadde skreket lenge etterpå jeg også da ja og sikkert vært skjelven lenge. ville nok vært skikkelig hønemor etterpå:) jeg er det allerede så... hehe

glad jeg aldri har opplevd noe sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...