Gå til innhold

er det noen fra oslo her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 19 fra oslo og fått ei jente i slutten av april. har lyst å bli kjent med mødre på ca samme alder i nærheten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, er fra oslo, er 22 år og har en datter på 3 mnd:)

Skrevet

jeg kommer fra oslo, men bor i stavanger da:o( men jeg skal snart til oslo da;o) jeg er 21 år og har ei på 4mnd... men vist du vil så kan du få msn min den er [email protected]

Skrevet

Hei hei!! Jeg er også fra Oslo, er 19 år og bor på Sagene. Jeg fikk en liten jente i slutten av juli. Hadde vært veldig koselig å bli kjent med deg:) Du kan jo kanskje slenge deg på neste Bim/Dib treff? Jeg har ihvertfall tenkt meg dit!!

Skrevet

hei!

Så gøy:) min ble født 10 ukerfor tidlig, så skulle egentlig hatt i begynnelsen av juli:)

Hvor og når er neste bim/dib treff da? har akkurat funnet siden jeg:P

Skrevet

De jeg har vært på vet jeg ikke om ble lagt ut på treff sidene, men ble planlagt på ung og gravid forumet på bim.. bare å følge med der inne, eller her inne, så dukker de opp med jevne mellomrom.. koselig om du blir med!!

Skrevet

Jeg er også fra Oslo:)

Vært på ganske mange bim\dib treff sammen med tinep84 over her:)

Har en liten gutt på 4,5 mnd som er født 6 uker før tiden:)

Skrevet

Hei adele og anonym! (eller er dere kanskje samme person..?)

Jeg har tenkt meg til nazar på sagene i morgen, bli med da vel!!

-Håper vi ses;)

Skrevet

Heisann =)

Jeg er 20 år og fikk en sønn 2 august..bor i Oslo, bydel Alna..vil gjerne bli kjent med andre på samme alder i nærheten jah =) Hvis noen vil er det bare å sende en mail [email protected] er adr mi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...