Gå til innhold

Da har jeg blitt fru også:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er 1 års planlegging over og jeg har skiftet sivilstand:)

Dagen var perfekt fra ende til annen. Sola skinte og alt ble akkurat so jeg hadde sett for meg. Jeg var selvsagt verdensfineste sammen med min mann og buketten min. Maten var helt nyyyydelig, servitørene jobbet på spreng og var kjempeflinke. Middagen ble litt lengre enn planlagt, men folk koste seg masse og vi fikk veldig mye skryt både på lørdag og dagene etter.

Mange gaver ble det og taler som rørte ALLE til tårene. I kirka gikk det knirskefritt også, selv med brudepike på 1,5 og brudesvenn på 3 år. De oppførte seg eksemplarisk. Mammas sang i kirka var ubeskrivelig og folk fellte en tåre der også.

Fotografen har blitt kåret til norges beste, så vi la litt press på han:) Tror det blir maaange fine bilder der også.

Toastmasteren gjorde en fabelaktig jobb med å holde humøret oppe hos folk med den varmen som var.

Musikken spilte til 0330 og folk danset på seg sår under føttene:) Valsen gikk utmerket og masse folk på dansegulvet hele kvelden.

Nei, dagen kan nesten ikke beskrives med ord. Gled dere alle som har dagen i vente og Lykke til!

Klem fra en ihuga BIM bruker på bryllupssiden. Nå er det vel på tide å takke for seg, men jeg greier nok ikke å være helt borte.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Gratulere med overstått brylløpsdag:) så flott at dn var vellyket da:) gleder meg til min dag kommer:)

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!! ikke sett deg på lenge, og var spent på hvordan det hadde gått ja. Har ennå litt under ett års planlegging forran meg jeg, men vet ikke hvor jeg skal begynne..... Tips???

Stiller noen spørsmål jeg..... Men ikke forsvinn helt herfra da!! Kan hende vi trenger deg vettu...he,he...

*Hvordan var musikken? Har tatt kontakt med de jeg også, skulle gå opp 500 til neste år, men uansett billigere enn andre.

* Hvilken fotograf brukte du? Pris?

* Hvor kjøpte du maten fra? Pris?

* Måtte du betale mye for servitørene?

Ingen bilder på våre album da? Lykke til som fru....

Skrevet

Mente å si at jeg ikke har sett deg aktiv her inne på en liten stund...tji hi..

Skrevet

Hei marismor 05 og GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE!!

Høres ut som at dere hadde en kjempe fin dag, glede meg masse til å bli gift neste sommer jeg og =) Det er plutselig under 1 år igjen!

Jeg har vært litt inn på sidene, men har liksom ikke vært så aktiv ennå. Men nå som planleggingen har begynt skal jeg nok ta meg sammen ;) Jeg bor i Tr.Heim og har fått med meg at du er i området, kan du fortelle meg hvilken band, fotograf og lokale du hadde? Har bestilt Jernbane folketshus, men er litt usikker... også tenkt vi å ha 2 kokker, men vet ikke noe om dem. Kanskje du har noe tips? Kjempe arti hvis du har noe bilder av dagen deres som du vil dele med oss ;) er jo så nysgjerrig. Lykke til videre som fru!!

På forhånd takk

Skrevet

Gratulerer såååååååå mye! Må innrømme at jeg tenkte på deg på lørdag :o) Gleder meg stort til det er min tur også. Lykke til i den nye sivilstanden :o)

Matine: Vi har også bestilt Jernbanefolkets hus, og vurderer 2 kokker.... Når skal dere gifte dere? Artig å ha noen her inne fra samme sted :o)

Skrevet

Nei, jeghar vært lite her inne i det siste. Dette mest på grunn av ingen nett tilgang...Men da fikk jeg heller gjort det jeg skal til bryllupet da:)

Musikken: Duo- 1. Kjempebra dansemusikk og det var folk på gulvet hele tiden. De spilte til kl 03, selv om de egentlig ikke skulle spille lenger enn til kl 02.

Mat: Den tok vi fra Kulinarium og ANBEFALES. Kjempenydelig mat, kjempehyggelige kokker og meget bra service. Har heller ikke noe å utsette på når det gjelder prisen. For tre retters med to gang servering, kokker og fat som de tok med selv(fiiiine fat), kom maten på 370 kr pr pers. Bryllupskaken tok vi derfra også og den var kjempefin. Den fikk vi til 1350 kr.

Servitørene: Servitørene skaffet vi privat og de fikk 120 kr timen og det fortjente de virkelig.

Fotograf: Studio G. Vi fikk fotografen som er kåret til norges beste. For 16(eller 20 bilder..husker ikke helt) i skinnalbum, betalte vi 6000 ca.

Vi leide Fykenborg samfunnshus og betalte 3400 kr for huset hele helga.

Håper dette er svar på noen av spm deres, og det er spesilet maten jeg vil anbefale. Folk har ringt oss etterpå og skrøyt av hvor god mat det var. Syns ikke 370 pr pers er mye med tanke på hvor god maten var.

Morgengaven ble en diamantring med diamantsertifikat osv:D

Klem fra Fru

Skrevet

Tusen takk fru marsimor 05 =)

Kunne tenke meg at det var studio G dere brukte, har hørt mye fint om dem! Skal ringe og få time... greit og treff dem føst syns jeg.

Og skal absolutt ring Kulinarium. Det er litt mer betryggende og bruk noen du vet andre har vært fornøyd med ;)

Vi har heldigvis servitører klart,

Bryllupet er ikke før neste sommer, men merker at jeg stresser litt allerede.... hihi

Så herlig med diamantring!!

kos dere videre, og takk for hjelpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...