Gå til innhold

For tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for tidlig å gifte seg nå? Jeg er 21 og han 24. Jeg vet dette er mannen i mitt liv. Vi har det helt fantastisk sammen. Har vært sammen i 2år og har nå kjøpt leilighet sammen og venter førstebarn i Oktober.

Føler selv kanskje det er tidlig? Men har så lyst å gifte meg. Føles så rett!!

Han har da selvfølgelig ikke fridd eller noe. Men har snakket om det å vi vil begge gifte oss en dag. (med hverandre selvfølgeli)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 19 han 24.. vi gifter oss i oktober vært sammen i 3 år

Skrevet

jeg er 20 og min kommende mann er 23 da vi gifter oss neste sommer...

Vi har også hatt det på samme måten som dere...

Snakket om det leeeenge, og at begge har skikkelig lyst.

Begge føler det er så rett!

Så vi har tenkt nå etter vi fikk et barn sammen at vi har jo ingen grunn til å vente med å gifte oss!

Vi skal jo gjøre det en gang uansett... Skal man liksom vente på at man blir "gamle nok"?? Når begge to føler for å gifte seg, så synes jeg man skal gjøre det!

Man er jo "voksne" nok til å gifte seg når man føler at det er rett, hvis du skjønner hva jeg mener...

Skrevet

Var ikke meningen å signere uten nick, hehe!

Jeg kjenner forresten til flere som har/skal gifte seg nå når de er på vår alder=) Så det er helt vanlig.

Lykke til da!

Skrevet

Jeg går og med ønske om å gifte meg. Vi snakker også mye om det. Jeg er 19 og han i November. Tidlig ja. Men vi føler egentlig begge at det er rett. Tror jegl Han bare sier at det er litt tidlig og vi skal ha liten i slutten av okt. Har jo absolutt ikke råd til det nå.

Men hadde vært fint om han fridde da ;)

Skrevet

han 22 i november skal det stå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...