Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 har akkurat ridd mannen min hardt og lenge på sofa'n--- er så utrolig godt å være skikkelig kåt igjen etter fødsel og amming! nå er jeg våt for ett godt blikk.. lyst hele tiden.. heldigvis er typen lett antent han også!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 hvor lenge er det siden du fødte? sliter nemlig med det å bli kåt... Ihvertfall av mannen min. FYYYYY!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Kåtskapen min kom tilbake etter ca 1 år...
willow Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 ungen har rundet 8mnd nå! og tror for meg var det å slutte m amming som gjorde trikse..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Blir rundpult nesten hver dag. Deilig å ha en så kåt mann, særlig når jeg selv er våt... Kan nesten bli litt for mye av det gode iblant. Da lar jeg ham komme mellom puppene mine i stedet, eller jeg ronker ham til det spruter utover magen min.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Heldiggris!!! JEg sliter litt, 5 mnd siden fødsel og har hatt sex en håndfull ganger... Men kjenner at kroppen er på vei tilbake.. Kutta ut pillen og det gjorde susen!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 her er d 4 uker siden jeg fødte og her er jeg kåt som en okse.. måtte bare ta meg en kjapp en med hånda i sted..hehe..mannen er på jobb så...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 Heldiggriser! Aner ikke hvordan det er å være låt lenger jeg... Har en sprengkåt mann som ikke aner hvor han skal gjøre av fingrer og penis. Men jada , det kommer nok etterhvert! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå