2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 hva synes dere skal med?
Top of the hill Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Oi, herregud da har dere mye arbeid forran dere...hvor mange blir dere? Men når det er sagt...hva med å prøve en mer morerne vri med tapas? Pastasalat, kyllingvinger +++ På et vanlig koldtbord ville jeg hatt: kyllinglår, røkelaks(eller stekt ørret), reker, roastbeef, god skinke, og selvsagt alle de gode salatene...potetsalat, waldorfsalat, grønn salat! Siden det er et bryllup så ville jeg prøvd å lage noe som man ikke alltid finner på alle koldtbord.
Ayla78 Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Heisann.. jeg lagde koldtbord ALENE til 30 stk uten noe problem, er bare å planlegge litt, men dere bør nok belage dere på en del hjelpe, en skal jo ikke slite seg HELT ut før en gifter seg slik at en ikke orker å feire noe særlig ;-) du bør nok ha med karbonader og løk (det går det MYE av har jeg sett når det serveres koldtbord) Noe salt som fenalår og spekeskinke er jo ett must, med potetsalat til. lykke til
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 22. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2006 takk.. vi blir 50-60ca. men vi skal nok greie det... med 4-5 kvinfolk så skal vi nok få det til.... bra det ikke bare meg som liker å lage ting selv...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Eggerøre:) Og selvfølgelig flatbrød i tillegg til det de andre har nevnt. Kan ha reker til også, sånne store 40-60 reker og kreps:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå