Mulatica Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Så endelig skal Snuppa og jeg bli kjent med sambos store familie, vi gleder oss veldig! Vi reiser om 2 måneder, og skal være borte i 3 uker. Noe annet som blir spennende er å bo i et hus med 3 soverom der det allerede bor 8 personer....
Gjest Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Kan tenke meg at du er spent. Det kan være en utfordring og prøve på tålmodighet å bo sammen med åtte personer. Men det kan også være en hyggelig erfaring........Lykke til.
Ompalompa Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Hei, Mulatica! Så stas at dere endelig skal til DR! Det er sikkert mange som gleder seg til å bli kjent med dere der! Tror dere kommer til å kose dere masse! Der det er hjerterom, er det husrom, vet du! Forresten begynner jeg å angre litt på at vi sa fra oss plassen i Hola, vi finner oss ikke helt til rette på Gaia....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå