Gå til innhold

Vi har bestilt ferie i dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så endelig skal Snuppa og jeg bli kjent med sambos store familie, vi gleder oss veldig! Vi reiser om 2 måneder, og skal være borte i 3 uker.

 

Noe annet som blir spennende er å bo i et hus med 3 soverom der det allerede bor 8 personer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg at du er spent. Det kan være en utfordring og prøve på tålmodighet å bo sammen med åtte personer. Men det kan også være en hyggelig erfaring........Lykke til.

Skrevet

Hei, Mulatica! Så stas at dere endelig skal til DR! Det er sikkert mange som gleder seg til å bli kjent med dere der! Tror dere kommer til å kose dere masse! Der det er hjerterom, er det husrom, vet du!

 

Forresten begynner jeg å angre litt på at vi sa fra oss plassen i Hola, vi finner oss ikke helt til rette på Gaia....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...