Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg tror kanskje gutten min på åtte måneder har melkeallergi, og tenkte jeg skulle unngå melk i en periode for å se om eksemet forsvinner. I dag har jeg vært og kjøpt hollegrøt på helsekostbutikk. Men hva er den tilskuddsgreia jeg skal tilsette...trodde jeg bara kunne blande med vann....? Jeg tenkte også jeg skulle kjøpe morsmelkerstating men da måtte butikken bestille inn. Finnes det noe sted på internett hvor jeg kan kjøpe slikt??
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Hei! Gutten vår har laktoseintolleranse og vi bruker Holle grøt. Vi blander faktisk grøten med vann og sviskesaft. Kunne jo brukt Nutramigen mme som han drikker ellers, men synest at det er lettvint og greit uten ) Her går grøten ned på høykant!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Min dotter har mjölkallergi, så hon får hollegrøt. Vi använder morsmelkserstatningen "nutramigen"...det funkar jätte bra. Lite speciell smak, men hon blev fort van, och tycker nu att det är gott...
Ranveig R Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Sidan guten vår får pupp enten før eller etter grauten uansett, blandar vi den berre med vatn. Fugerar heilt fint.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Takk for svar:) Jeg ammer ikke lenger, så tror jeg skal prøve nutramigen. Jeg får prøve dette og se om eksemet forsvinner. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå