Gå til innhold

et lite dilemma.

Anbefalte innlegg

Skrevet

vart invitert i brylløpet til en "venninde" kjenner henne ikke så godt, men vi har snakket litt, og vert på fest i lag.

Nå i sommer så giftet en annen veninde seg, har vert barndoms venner siden vi vart født, men har sklidd litt i fra hverandre og møtes på fester og sånt.Dit ble vi ikke innvitert.

De to "vennindene mine er venninder med hverandre. lurer på hvordan jeg skal gjøre dette. føler jeg må be hun som inviterte oss. men da må jeg også be hun andre venninden som ikke ba oss. Men føler at det også blir litt rart, Hun hadde et kjempe stort brylløp med flere av mine venner der.

Skal jeg be begge? ingen? eller en av de? Hmm sliter veldig nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter oppover. plis hjelp meg.

Skrevet

hva vil du?

ikke det du føler..

hadde det vært meg...

det er min dag, så jeg ber bare hu som ba meg.,. og driti i hu andre

Skrevet

Hmm... ja et lite dilemma!

Hadde det vært meg, hadde jeg bedt begge pga jeg hadde vært redd det ble noe "drama" hvis ikke....

Så kan jo hun venninne som ikke ba deg velge å ikke komme hvis hun "har noe imot deg"....

Skjønner?

Da har ihvertfall ikke du gjort noe "galt".

Lykke til da!

Skrevet

Ja kanskje det ikke er så domt det.... tusen takk for svar i allefall.

Skrevet

ville valgt den rause linjen! det lønner seg alltid

Skrevet

Hadde et lignenede dillemma da jeg skulle gifte meg og luftet det for mannen min. Fikk et greit svar tilbake "du ber de du vil be", så det gjorde jeg: Ba hun jeg ville ha der, mens hun som egentlig bare "fulgte med" pga hun første jeg ba fikk ikke invitasjon.

Skrevet

Hmm, hva slags bryllup hadde hun som egentlig var venninnen din da? Hvis hun hadde et lite og intimt bryllup med kun de helt nærmeste er det jo forståelig at hun ikke ba deg (i og med at dere har glidd fra hverandre). da kan du jo, hvis du skal ha et stort bryllup, be henne?

Eller?

Lykke til uansett..Og du, det er ditt bryllup og du er sjefen:)

Skrevet

Var litt kjapp ute her. Ser at den egentlig venninne hadde stort bryllup...Da syntes jeg det var rart at du ikke ble invitert!

Har du i det heletatt lyst til å be noen av de to?

Skrevet

Hmm jo. blir vel til at jeg ber begge... slipper å fa fårlig samvidtighet da i allefall... lanskje like greit. så kan de komme begge viss de vil... kanskje d lureste.... men takk for innleggene:)

Skrevet

inviter den av de du har lyst til å ha der, det er din dag

Skrevet

jeg har det samme "problemt", kommer til å be begge... og har hørt noen rykter om at hun som ikke ba meg hadde fått skikkelig dårlig samvitighet når hun fikk høre av ei annen venninne at hun sto på min gjesteliste!! morro!!

Skrevet

jeg ville bare ha invitert hun som inviterte meg, for siden du ikke ble bedt av hun andre, så setter hun kanskje ikke vennskapet deres like høyt som du faktisk gjør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...