Gå til innhold

vinter bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaringer med vinter bryllup? jeg ønsker å ha et vinter bryllup. men virker som om d er mange som er litt "negative " til d. for da er d jo so mørkt og kaldt. jeg synes d virker så koseli. noen som har giftet seg på vinteren, med en posetiv opplevelse av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen erfaring med det, men er enig med deg i at det virker koselig.. det eneste jeg synes virker litt kjedelig er at bildene som regel må taes inne .. men for all del.. er det fint vær, kan man jo bli heldig med bilder ute også

Skrevet

Vi hadde et vinter bryllup og det var helt suverent det. Jeg hadde altid drømt om å stå vinterbrud jeg da, så det var helt fantastisk for oss. Her kan di se bilder fra vårt bryllup/dåp.

www.swedishflower.piczo.com

Skrevet

Hei Cat.68

kjempe flotte bilder du ha på siden din:)

blir sikkert brylløp i januar 2008 på oss:)

gleder meg kjempe mye:)

Jeg kikket litt på de andre bildene dine oxo på siden din:) De var kjempe flotte. Men så utrolig trist å lese om lille marius... håper alt går bra me familien din her etter. unner ingen å miste barnet sitt.

Skrevet

Hei , og takk.

Det går fint med oss nå. Selvfølgelig vil det g åopp og ned hele tiden og sorgen forsvinner vel aldrig helt, men man lærer seg å leve med tapet.

Bare gled deg til bryllup. Det er så fantastisk og stort.

Vinter bryllup skulle jeg villa anbefale til fler.

Skrevet

Har vært i et vinter bryllup og det var kjempe koselig. Akkurat da de ga hverandre sitt ja begynte det å snø ute.

Det eneste negative med å ha det på vinteren var at vi (gjestene) holdt på å fryse ihjel da vi ventet utenfor kirken for å vinke dem avgårde. Virket som et laaangt år når alle skulle gratulere på dem på vei ut.

Skrevet

Har alltid drømt om vinterbryllup jeg også. Mørkt ute, man kan faktisk se de levende lysene som brenner, fyr på peisen, fakler på vei til lokalet osv, osv...... Men sambos eneste krav for at det skulle bli bryllup var at det ble sommerbryllup..... Så da ble det det. Men resten har jeg fått tilnærmet fritt spillerom med, så da så :o)

Ønsker deg i hvert fall lykke til, blir kjempebra dette!

Skrevet

Jeg har tatt meg bryet å rette skrivefeilene dine. For de var det alt for mange av.

For det første. Vinterbryllup i ett ord.

Stor bokstav etter punktum, spørsmålstegn og utropstegn. Du skriver ingen SMS, så DET skrives helt ut og kan ikke forkortes til d. Koselig skrives med g.

Tok meg frihet til å endre struktur på en og annen setning.

Slik blir det seende ut:

Noen som har erfaringer med vinterbryllup? Jeg ønsker å ha et vinterbryllup, men det virker som det er mange som er "negative" til det. Det er jo så mørkt og kaldt på den tiden av året. Selv synes jeg det virker så koselig. Noen som har en positiv opplevelse av å giftet seg på vinteren de kan tenke seg å dele?

Stinemor

Bruk 5 min. ekstra neste gang. Er så dumt når leseren distraheres av krøllete setninger. Vi vil jo helst konsentrere oss om budskapet ditt.

Skrevet

Herregud for en teit anonym! Finnes vel en nettside hvor du kan få brynet dine skriveferdigheter sammen med likesinnede vel?

Jada, sikkert en skrivefeil eller to her også! Ingen er perfekte vet du, aller minst DEM selv :o)

Skrevet

anonym allså! bruker ikke å bry meg om slike innlegg, men : YOU GOT TO BE KIDDING!!!!!!!!!!!!

jeg har dyselksi, og det er ikke alltid like lett å se feilene jeg skriver...

å Stinemor : vinterbryllup høres kjempe flott ut. kan jo servere kakao med hjerte marshmellos som er hjerteformet i som velkomms drink så gjestene kan varme seg på etter å ha stått ute;-)

Skrevet

skulle ikke være anonym allså!

Skrevet

Hehe ja det ble en del feil. skal innrømme det. Er så vandt med å skrive på dialekt,(dårlig uvane, I know) men men. det viktigeste er vel at alle forstår... eller? Har foresten dysleksi jeg også. så en del feil blir det alltid når jeg skriver.

Tusen takk for tipsene *lilleFrøkenSta!

Kakao å marsmellows hørtes ut som en god ide...den skal jeg huske:)

Skrevet

Jeg ønsket opprinnelig vinterbryllup i romjula, men stedet vi ønsket oss måtte at værforbehold (i år var de veiløse 2 uker i januar pga snøstorm), så det ble høstbryllup istedet. Vinterbryllup er fiiint!

Skrevet

Ja sant:) Håper det blir bryllup på oss 13.12.08. litt lenge til enda. Men greit å vere sikker på at vi her jobb, og kan betale bryllupet.

Det virker så koselig i adventstiden og i romjulen. Mye koselig lys Rundt omkring, mange tente julegraner over alt, å advenstaker i vinduene. Forhåpentligvis så kommer d litt snø også. Kunne godt tenke meg å ha det en plass der vi var sikker på at det var snø, slik at vi kan kjøre kanefart med hest og slede:) Virker bare så koselig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...