kokka Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg hadde tenkt meg en 3 etg. Men jeg ønsker alle slags priser. Hvor har dere bestillt?
nitro circus Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Da jeg hørte prisene ville ikke jeg ha noen tradisjonell kake....... Fra 1750--------------------4000 kr!! Bestilte en marsipankake til xxxx antall, og sa den skulle være til bryllup............... Resultatet ble en fint pyntet kake med våre navn og bryllupsdatoen på til 500 kr!!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Bestilte en tre-etasjer hos en liten baker i Asker. Kunne velge pynt, farger osv selv. Den kom på 2900,- og var RÅ god!!!!
pandabjørn Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 den jeg har sett på koster fra 1500 for 3 etg og 4 etg fra 2100 blir nok den med 4 etg 60-70 personer http://www.kakebakeri.no/bilder/galleri/4_hjerter_rosa.jpg eller denne : http://www.kakebakeri.no/bilder/galleri/3_hjerter_hage.jpg
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 vi skal ha en i tre-etasjer, hjerteformet, og den kommer på 1100,-
Top of the hill Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Jeg jobber som baker og lager litt bryllupskaker! 2 av de som jeg har laget i år har vært sjokolademousse kaker med svart glasur, og ekte hvite, store roser! Kjempeflott! oster ca 3000 kroner, alt etter hva blomstene koster. Men som tidligere sagt, prisen ligger mellom 500-4000 kroner! Be gjerne om en prøve, hvis du ikke vil ha vanlig marsipankake da...så vet du hva du får og blir ikke skuffa!
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Har fått en konditorlærling til å lage 3 etg kake, vi velger hva vi vil ha i den og betaler kun 200,-!!!!!!!!!!!!!!!! Hurra, hehe!!! )))))))
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 skal ikke ha kake i det hele tatt vi da
*lilleFrøkenSta* Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 gratis;-) mamma skal lage en 3 etasjes kake til oss! hun er kjempe dyktig og har laget mange bryllupskaker før! kommer til å bli knall bra!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #10 Skrevet 23. august 2006 Min beste kompis skal lage kake til oss... En fem etasjet kake.. Og den skal vi ikke gi noen ting for. Vi får den som gave... Mens de andre kakene tar litt forskjellige slektinger med seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå