Gurine og gulla Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 hvor mye koster midagen. litt pen middag sef. men ikke sann 7 retters. hvor mye er vaneli å legge i en middag?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Selve maten, uten drikke kom på 360,- hos oss. Da var det to runder servering på hovedretten!! Det var skalldyrfondant med urtesaus til forrett, urtemarinert lammelår med middelhavspoteter og grønnsaker til hovedrett og hjemmelaget karamellpudding med krem og bær til dessert!
pandabjørn Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 vi må ut med 1000 kr pr kuvert og da får vi velkomst drink, forrett, middag servert 2 ganger + dessert og all drikke til maten + all drikke til kaffe og hele kvelden og natta ) det er dyrt men jeg ville ha det der vi har bestilt lokalet vi har vel 7 forretter å velge mellom det samme til middag og dessert )
Gurine og gulla Skrevet 22. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2006 oj d vå dyrt... men det er jo en dag som er verdt å bruke penger på da. en dag du vil huske resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 jeg har kun fått undersøkt pris på et sted foreløpig... Der koster det 450kr pr kuvert... Det inkluderte maten og velkomstdrikk, en hel etasje med selskapslokale og noen stuer og brude-suite tror jeg... Det blir selvfølgelig ekstra for brus og hvis man skal ha alkohol...
Gurine og gulla Skrevet 22. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2006 Er det ikke noe drikke inkludert i prisen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå