Gå til innhold

Hvorfor må jeg være så kåt?.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 32. jeg har under hele svangerskapet vært like kåt. til tross for uker meg ulidelig kvalme og nå 100% sykemeldt pga bekkenløsning.

Kjæresten min derimot er ikke like kåt, så ofte må jeg mase meg til det. Vi har ikke vært sammen så lenge, og jeg føler meg enda nyforelsket. Han sier at det ikke er pga meg at han ikke vil ha så mye sex, men fordi han har mye å tenke på og føler han ikke har overskudd. vet at han har bekymringer men det har også jeg.

Hva skal jeg gjøre. føler meg til tider nærmest desperat når jeg må mase på han for å fingre meg eller ha sex med meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen! Har født nå, så nå er heldigvis alt tilbake til det normale. Men det var slitsomt å ikke få sex mens jeg var gravid! Mannen min var ærlig og sa at det var vanskelig å skulle ha sex når han tenkte på at det var et lite vesen "like innenfor". Sikker på at det ikke er noe slikt kjæresten din tenker, men at han ikke vil såre deg? Vet at det er mange menn som tenker slik. Men uansett hva grunnen er, vet jeg hvor slitsomt det er å være kåt, hehe... Følte meg også desperat til tider!! Kan du gjøre noe alene da, eller er det nærheten til kjæresten du lengter etter?

Skrevet

takk for svaret:-) setter stor pris på det.

Har spurt om det er fordi jeg er gravid, men han sier at det er ikke det. Han sier at han finner meg like attraktiv. Men at det rett og slett er pga bekymringer og tanker rundt forskjellig ting i livet hans. som ikke har med meg å gjøre, men bl.a egen sykdom og økonomi.. og det vet jeg jo er sant. men jeg føler bare at selvtilliten synker for hver gang jeg blir avslått. savner at det er han som tar initiativ og forteller meg at han har lyst på meg. Føler at hver gang han tar initiativ så er det for at han skal få seg et knull, og jeg gir ham selvsagt det han vil ha fordi jeg har jo lyst stort sett hele tiden. Og dette blir jo feil. Tenker at om jeg avviser han, så aner jeg ikke når vi skal ha sex, og jeg er lei av å være kåt..

Og det har nok mye med at jeg har behov for nærhet også. Har flyttet til hjemstedet til kjæresten min nylig, og kjenner nesten ingen her.. Føler at det bare er han som kan gi meg det jeg trenger. Er jo han jeg tenner på og har lyst på. ikke sex generelt..

Skrevet

Historien din blir bare mer og mer lik min! Mannen har bekymringer for økonomi og helse, og blir veldig ofte sliten av det. Og så tok han veeeldig sjelden initiativ, og det var selvsagt når han selv hadde lyst. Når han hadde gått så lenge i sølibat at han bare MÅTTE få litt sex, hehe... Jeg var takknemlig de få gangene han hadde lyst, og følte jeg måtte "ta til takke" med det, for jeg visste ikke når det ville bli neste gang. Må jo le litt da.. :) Jeg gikk og talte dagene til jeg hadde termin, måtte vite hvor lenge det var til vi kunne ha sex igjen. Vi hadde sex et par ganger på slutten da, fordi jeg sa til han at det kunne fremskynde fødselen. Og da var han med! :)

Jeg vet ikke hva du kan gjøre med hans manglende lyst pga bekymringer - men jeg har iallfall hørt mange slike historier! Menn kan miste lysten de også, og spesielt når de bekymrer seg for noe. Men bekymring går jo gjerne i perioder, så det er vel ikke slik at han ALDRI kommer til å ha lyst! Det blir nok bedre, skal du se. Det er jeg helt sikker på. :)

Skrevet

kjenner meg så godt igjen, har også hatt det slik som deg, vært kåt hele svangerskapet utenom når jeg var veldig kvalm, lysten hans forsvant da magen begynte å komme, ble ikke noe bedre etter ul heller, deretter mindre lyst etter hvert spark han kunne kjenne...

han sier han er bekymret for hun lille der inne, at han er redd for å skade henne på noen måte, tenker på at folk mener at han nærmest forgriper seg på henne siden hun er inni meg, til å begynne med likte han ikke tanken for han trodde at sæden hans kom til å flyte rundt henne...

føler meg litt fæl og egoistisk når jeg sier at han kan jo bli kåt selv om han ikke er det der og da, men han vil liksom ikke prøve, sir at han er trett etter jobben osv.

og slik som deg synker selvtilliten min for hver gang jeg blir avvist, det nytter ikke å legge inn fine ord på et ikke så fint budskap, for budskapet blir ikke bedre ab den grunn.

har ligget og grublet masse på hvordan dette kommer til å bli etter jeg har født, kommer han til å bli "normal" igjen, eller kommer han til å miste lysten enda mer?

Skrevet

Så utrolig godt å høre at det er flere i min situasjon. Og jeg har ikke mistet troen på at det kommer til å bedre, selv om situasjonen snart har vært slik den er i nærmere et halvt år.. Det jeg ikke har nevnt og sikkert har en stor bedydning, er at vi har en turbulent fortid, med løgn og utroskap fra hans side. Jeg vet at han elsker meg, og han er flink til å si at han elsker meg, hvor glad han er i meg og at han savner meg når han er borte fra meg.. Jeg trenger bare handlinger som viser det. Intimitet, kos, kyss og sex betyr så utrolig mye for meg.. Dessverre ikke like mye for han. Han var en gang skikkelig kosegutt. Håper at jeg får sett den siden av han igjen..

Skrevet

kjenner til det med å savne den personen han en gang var...min samboer har aldri vært utro, men føler at vi har mista litt av den gnisten vi hadde, han ville bare kose, holde rundt meg hele tiden, stryke og kose overalt og var ikke et eneste sekund jeg følte at jeg ikke var verdsatt og elska, men nå spør jeg om han fortsatt elsker meg, om han er lei av meg osv...det er ikke så gøy å føle det slik...føler at han på en måte angrer seg, selv om han sier at han ikke gjør det og ikke kunne hatt det bedre enn nå, men det er ikke slik det føles for meg...

jeg vet ikke om jeg hadde klart å stole på samboer hvis han hadde vært utro mo meg og løyet, men nå kan jeg egenlig ikke uttale meg, kjærligheten gjør at du kan tilgi det meste, og hadde han hatt sex for å ha sex med ei annen jente kunne jeg nok tilgitt han det, men hadde han hatt et forhold hadde jeg nok ikke godtatt at han skulle komme tilbake, det pga at det er følelser for henne, ikke sex for sex, men ja jeg tror du forstår...

jeg syns det er beundringsverdi at du er så tiligivende, men ikke la han lure deg hvis det er noe mer han holder tilbake, ikke la han kjøre over deg...du venter hans barn, han burde sette mer pris på deg enn som så og burde vise deg kjærlighet om det ikke er igjennom sex så fines det mange andre måter å vise det...

er også derfor jeg mener at det er viktisg å vise hvor glad du er i han...

Skrevet

Jeg er visst i en litt annen situasjon enn dere. Min mann har nesten mer lyst enn foer. Han sier at han er litt smaabekmret for aa ta for hardt i, men har visst funnet roen med aa stole paa at saa lenge en ikke har vondt noe sted, saa er det ikke farlig. Han er mer kosete enn foer, spesielt rundt magen.....og det er helst jeg som bakker av fordi jeg er troett.

Er i 19. uke nu.

Skrevet

var slik med meg også i starten, var veldig trøtt osv, men etterhvert forsvant trettheten og kvalmen og da kom lysten men også magn...så da mista han lysten...det gikk nok ikke opp for han at det var noe der før magen starta å vokse

Skrevet

Det er litt fint å lese om dere :-) Slik har vi menn det veldig ofte. Så tenk litt på det når hormonene er på plass igjen. Når det er sagt så er det ingen ting som er så sexy som en gravid kvinne. Kan dere tenke noe deiligere. Stor mage og struttende bryster. hvis hun i tillegg bærer barnet med stolthet og viser seg litt frem hen det rett og slett uimotståelig ! Det ar deres menn ikke skjønner dette har jeg rett og slett vanskelig for å forstå. Når man i tillegg er så kåt blir jo dette som å vinne i Lotto. Nei jenter ta dere sammen og "voldta" mennene. Sex er en menneskerett og finn dere ikke i å bli avspist. Klart dere mister jo at han tar Initiativet, men det får dere heller leve med.

For meg høres dette rett og slett som en drømme siyuasjon

Hilsen mann 38

Skrevet

Nå vil jeg nå si at jeg bestandig har vært like kåt på kjæresten min.. uansett gravid eller ikke.. (skrevet av lille meg som startet debatten..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...