Gå til innhold

bilder i album...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har satt inn bilder i album enda? Laget album? Hvordan har dere gjort det i tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynnt så vidt å scrappe litt om kveldene.

Jeg er skikkelig amatør og det tar lang tid før jeg blir ferdig ja, for nå har bare magebildene kommet inn.

Skrevet

har laget fotobok hos japanphoto.no jeg:) en for den første tiden, en for dåpen og holder på men en nå fra 2-6 mnd:)

Skrevet

Regner med du tenker på "fysiske" album, og ikke albumesidene her inne? Hehe..

Jeg har satt inn en del bilder frem til 4 mnd alder (snuppa er 5 mnd. Har ikke brydd meg om å skrive noe til bildene, har heller tenkt litt stilfult oppsett på hver side. Skriverier om hvordan lillesnupp var da hun var liten (for ettertiden liksom) skriver jeg jo uansett i babyboken hennes (som også inneholder en del bilder).

Alt jeg tar med er å skrive dato på baksiden av bildene. Fester dem med sånne gjennomsiktige fotohjørner. Slipper liming, pluss at bildene kan brukes i rammer en gang, om snuppa vil det når hun blir stor. Bruker album med sorte kartong-sider.

Har i tillegg et nydelig "nyfødt-album" (også med sorte sider) med bare bilder fra sykehuset. Samboeren til mamma er fotograf, og de tok masse nydelig bilder av lillejenta som heeelt nyfødt.

Skrevet

jepp!!! Jeg elsker å driver med sånt... Akkurat nå skal vi flytte.. så jeg tar det fram når vi er kommet i hus. Men, det er så gøy å lime inn masse bilder av mini :-) kjøpte et album, som har hvite ark. Limer inn noen sider med fargaark, så det blir litt finere og mer liv. Får masse fine sakser og klistremerker i fotobutikker og bokhandlere.. Jeg er godt i gang med albumet hans (oj.. så mye bilder vi har!) og har planer om å lage et lite da jeg var gravid også .... :-D

Skrevet

Har ikke satt inn noen i familie albumet, men har begynt på Elines eget album.

Har også kjøpt ett annet album til kun bilder fra dåpen som skal scrappes i.

Skrevet

Har satt inn flere hundre bilder i flere album fra fødsel og helt frem til sommerferien (ca 4-5 mnd). Har skrevet masse (datoer, klokkeslett, litt om bildet/snuppa etc), men vært litt slapp i sommer, kommer sterkere tilbake nå utover, hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...