Gå til innhold

Maggie Sottero

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet hvilke salonger i Oslo/Akershus som fører Maggie Sottero kjoler? Og hvis de ikke har den kjolen jeg er på jakt etter, er det noen som vet hvordan jeg får tak i en spesiell kjole? Har virkelig falt for en derfra.

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristins i Lillestrøm hadde de i hvertfall i 2004

Skrevet

Jeg kjøpte min Maggie Sottero kjole på www.brudeshop.com

Alt var veldig ordentlig og sertifikat medfølger.

Har forresten en Dion jeg skal selge! :o)

Skrevet

Dion er jo nydelig da, men den jeg har lysr på er fra den høst-kolleksjonen-06. Har hørt båre positivt og negativt om brudeshop jeg. Folk som ikke har fått varer og sånn. Gikk alt greit med deg?

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en Maggie Sottero på Kristins brudesalong i Lillestrøm. De hadde mange av hennes kjoler der.

Skrevet

Hei igjen!

Alt gikk helt fint for meg. MEN; jeg reiste selv ned til Kristiansand og prøvde kjolen før jeg tok den med meg. Jeg var kanskje litt heldig også fordi hun hadde et eksemplar av kjolen inne. :o)

Skrevet

Det ligger over 90 maggie sottero brudekjoler til salgs på finn. En kjole som er brukt en gang er like fin som ny, og det er mange penger å spare der. Det er jo bare å søke på den modellen fra MS. og se om det er noen som har til salgs.

Jeg skal selge min MS. kjole, men vet ikke om det er den du er på utkikk etter.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8206281&sid=7aZvVcdvY187383&pos=5&tot=90

Skrevet

Her har du en oversikt over alle butikkene i Norge som fører Maggie Sottero: http://www.maggiesottero.com/stores.aspx

Jeg skal også ha en Maggie Sottero kjole, de er fantastisk fin. På denne siden (hjemmesiden til Maggie) kan du jo se bilder av alle kjolene også!

Håper dette hjelper deg litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...