Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 jenta mi på snart 4 mnd har begynt å spise grøt? hvor ofte kan jeg egentlig gi henne. har til nå bare gitt hun på kvelden, men når hun er spist opp den ene posjonen vil hun bare ha mer grøt, ikke melk. kunne jeg feks. gitt litt banan til formiddagsmat, eller kanskje middagsglss. hun er sulten hele tiden. hun får forresten mme. Takker for alle svar:)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Da min gutt var 4 mnd (og hadde fått bare mm/mme) begynte jeg så smått med både grøt og middagsglass jeg. Grøt på formiddag og middag på ettermiddag.. Ellers kan frukt (evt mos på glass) være greit å gi, gutten min likte og liker i alle fall det! Han har også hatt perioder der han ikke ville ha melk. Kanskje du kan prøve med litt vann istedet? Og variere mellom vann og melk. Lykke til!
Gjest Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Har det problemet jeg også. Han er snart 4 mnd. Får en full posjon grøt hver kveld men vil ha mer (og vil ikke ha melk). Var så dum at jeg spurte helsesøster og hun sa at jeg i hvert fall må vente med noe mer i 1 mnd. Men så lenge barnet ditt er sultent så syns jeg du skal gjøre det som er best for babyen din : ) Gir han litt grønnsakspure ved siden av.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 ja, så lenge det står på glassene fra 4 mnd så kan det jo ikke være noe farlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå