Gå til innhold

hvor lenge før et bryllup begynner dere å planlegge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo vært forlovet ganske lenge nå, men vil liksom ikke sette noen dato enda. Må jo liksom vite at vi har penger til bryllupet først.

Setter dere en dato og så begynner dere å planlegge, eller sjekker dere hvor mye bryllupet kommer til å koste sånn ca før dere setter en dato?

Ble kanskje litt rotete dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte planleggingen med å finne en dato, bestille plass i kirken og lokale.Bestemte oss i februar og skal gifte oss om tre uker. Vi har kjøpt inn ting etterhvert så det ikke blir så mye penger på en gang. Og vi har gjort det på billigst mulig måte. Har hatt litt oppsparte penger som vi kan bruke men som sagt er det mye du kan kjøpe inn i forveien.

Skrevet

vi forlovet oss nyttårsaften, og gifter oss nå i septmber. begynte planleggingen allerede i januar, med å bestemme dato, kirke, fotograf og lokale. fant også kjolen da, noen av de har flere måneders bestillingstid, så det kan være greit å finne den tidlig. resten har vi tatt litt etter hvert, så det har vært veldig lite stress. nå er det to uker igjen og jeg er ferdig med alt utenom pyntingen. deilig...

Skrevet

Han fridde i pinsen..juni, vi er gift nå!

Skrevet

Prøvde å bestille lokaler 14mnd før datoen vi ville, og da var MANGE helger fullbooket..... Så bestill kirke og lokale i god tid dersom du vil ha sommerbryllup. Tror det er enklere om du skal ha utenom "sesongen"

Skrevet

Vi satt dato for et par uker siden og gifter oss 23.juni.. Har bestilt kirke,lokale, middag, fotograf og bil. Skal få tak i musikk nå i nærmeste framtid, ellers komme vi til å drøye med mesteparten til over nyttår. Da er det 6 måneder igjen, og da virker det ikke så lang tid dit og resten av tingene kan kjøpes og besilles :) Men kommer jeg over servietter og lys og sånt kjøper jeg det nok pø om pø..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...