Gå til innhold

Er det en mann her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sambo har funnet noe i pungen som han er usikker på om har vært der før. Det er akkurat som en klump som sitter på oversiden av testiklene. Klumpen er størst på venstre side. På høyre side er det en litt mindre en. Når han sitter forsvinner de litt. Når han står er den på venstre side synlig uten at han tar på den. Det gjør ikke vondt når han tar på, men ballene er litt ømme. Kan det være bi-testiklene han kjenner? I så fall tror jeg de må ha vokst. Kan ikke huske at det har vært klumper der før... De er ca på drue-størrelse, men litt ujevne.

Noen som vet hva dette er? Det er litt flaut å gå til legen med det du tror er en kul i pungen, og så viser det seg at den har vært der bestandig og skal være sånn.

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde den vært der bestandig er jeg temmelig sikker på at han hadde visst om det. Sånne ting må alltid sjekkes av lege, jo før jo bedre. Hvis det er noe galt er det best å få gjort noe med det tidlig.

Skrevet

Ja, takk. Jeg skal ringe legen for ham imorgen. Det er litt vanskelig for ham å ringe fra jobben (åpne kontorlandskap). Men han sier at det kan hende de har vært der før. Håper det ikke er noe galt... Det er fryktelig ubehagelig å oppdage sånne ting. Håper han får time litt fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...